1000 آجر، تمام مهر یه ی زن

همه جور مهریه ای دیده بودیم جز این طوری اش را! زني در حضور قاضي دادگاه حاضر شد و خواهان 1000 آجر مهريه‌اش شد و گفت که تازه می خواهد از شوهرش طلاق هم بگیرد.‌
سه‌شنبه، 25 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
1000 آجر، تمام مهر یه ی زن
راسخون: من نمی دانم چرا خانم های ما انقدر در مهریه هاشان خلاقیت به خرج می دهند و تازه در گرفتن مهریه ها هم مصرند، خلاصه جانم برایتان بگوید که زني 33 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواستي را به قاضي يكي از شعب ارائه كرد.
اين زن در حضور قاضي شعبه 235 اين مجتمع مدعي شد که مهريه‌ و طلاق‌ خود را از شوهرم كه معتاد است مي‌خواهم. مهريه‌ام هزار قطعه آجر است كه شوهرم اين موضوع را قبول نمي‌كند ولي ابتداي ازدواج اين موضوع را قبول كرده است.
از قضا شوهر این خانم معتاد به هروئين است و يك فرزند 10 ساله هم دارد و این زن فقط مهريه و طلاق خود را مي‌خواهد.
شوهر این خانم که مرد 37 ساله ای است و در دادگاه هم حاضر بود گفت که همسرم مسئوليت مادري ندارد و دائم فرزندمان را در خانه تنها مي‌گذارد. من به صورت تفنني هروئين مي‌كشم.
عذر بدتر از گناه این مرد در نوع خود قابل توجه است، یکی نیست بگوید تو، به هر حال هروئین را می کشی، حالا چه تفننی، چه غیر تفننی!
از قضا، این آقا هم حاضر به جدايي هست ولي انگار مهريه را نمی تواند پرداخت کند...
حالا اصلا یکی نیست بگوید قیمت 1000 تا آجر مگر چقدر می شود که این آقا انقدر ندارم و ... درآورده!؟
سرانجام این پرونده هم چنین شد، قاضي رسيدگي‌كننده به اين پرونده مرد را محكوم به پرداخت مهريه زن كرد. اما حكمي مبني بر طلاق صادر نشد.

/1006  1002



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.