اگر موضوعتان جنگ نرم بود، کارتان آسان است

قرار بر این شده پروانه ساخت فیلم هایی که انتظارات را برآورده نمی کنند، صادر نشود.
سه‌شنبه، 25 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اگر موضوعتان جنگ نرم بود، کارتان آسان است
راسخون: فیلم سازان محترم آگاه باشید که شورای پروانه ساخت این حق را دارد که پروانه ساخت فیلم‌هایی را که انتظارات را بر‌آورده نمی‌کنند، صادر نکند.
اما چه اتفاقی می افتد که بعضی وقت ها شاهد فیلم هایی هستیم که نه سر دارد و نه ته،  حتما از دستشان در می رود! آدمیزاد و است و خطاهایش...
به نظر مدیر کل اداره ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه‌ای، هیچ محدودیتی در زمینه طرح‌های مربوط به جنگ نرم و حوادث پس از انتخابات وجود ندارد و در این زمینه طرح‌های خوبی توسط شورای پروانه ساخت تصویب شده است.
سید علیرضا سجادپور اشاره ای داشت به عدم صدور پروانه ساخت فیلم «نامزد تقلبی» و در این خصوص گفت که ما معمولا در مورد فیلم‌هایی که پروانه ساخت دریافت نمی‌کنند صحبت نمی‌کنیم، اما طرح «نامزد تقلبی» مشکل داشت و حتی انتظارات خودشان را هم ظاهرا بر‌آورده نمی‌کرده است.
اما یک حرف حساب برای آن هایی که شتاب زده در رابطه با حوادث انتخابات مطلب می نویسند، بابا از این اتفاق ها یک سالی گذشته است و شما هم زمان کافی برای تحقیق و نوشتن داشتید، پس بی زحمت مطالبی را بنویسید که نیازمند بازخوانی مجدد نباشد.
این طور که سجادپور می گوید، جنگ نرم یکی از اولویت‌های آن ها است و از ارائه طرح‌های بیشتر در این خصوص استقبال خواهند کرد.

/1006  1002



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.