محمدرضا گلزار از عزراییل می گوید

محمدرضا گلزار نقش عزراییل در فیلم دموکراسی تو روز روشن بسیار تکان دهنده است.
سه‌شنبه، 25 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
محمدرضا گلزار از عزراییل می گوید
ویرایش عکس خرداد 99

راسخون:
مراسم جشن سپاس از مردم و تماشاگران فیلم دموکراسی تو روز روشن با حضور عوامل فیلم و استقبال گسترده علاقه مندان در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
خلاصه ای از حرف و نقل هایی که در این مراسم پیش آمد در ادامه به حضورتان خواهد رسید، ما را همراهی کنید.

 قبل از همه مصطفی محمودی، مدیر تبلیغات و ارتباطات رسانه‌ای هدف از برگزاری این مراسم را سپاسگزاری از مردم و تماشاگرانی ذکر کرد که با حمایت و حضور خود در سالن‌های سینماهای نمایش دهنده دموکراسی تو روز روشن باعث شدند که این فیلم در مدت اکران یک ماهه خود به شکل مستمر در صدر فروش روزانه و هفتگی سینما قرار بگیرد وو این مهم در حالی رخ داد که هم‌زمان و یا بعد از مدت کوتاهی از اکران دموکراسی تو روز روشن چند فیلم خوب دیگر از سینمای ایران نیز به روی پرده رفتند.
بعد از آن هم نوبت به نیوشا ضیغمی رسید و او هم مثل محمودی صحبتش را با تشکر از حضور مردم در این برنامه و استقبال آن ها که باعث فروش مطلوب فیلم شد، گفت که خوشحالم که این  فیلم خوب را علی عطشانی که کارگردان جوانی است، کارگردانی کرد.
انگار همه برای بیان تشکر آماده بودند چون وقتی نوبت به محمدرضا گلزار رسید او هم با سپاس از حضور مردم و ابراز علاقه فراوان تماشاگران به وی، ساخت این فیلم را که ریسک بزرگی برای علی عطشانی به عنوان یک کارگردان اول دانست و همچنین از نقش محمد علی زم تهیه کننده این فیلم یاد کرد که باعث شد تا دموکراسی تو روز روشن به عنوان کاری نو، دوست داشتنی و تکان دهنده به سینمای ایران معرفی شود و ژانری ترکیبی را به سینمای ایران تقدیم کند.
البته خوش صحبتی گلزار گل کرده بود و باز هم حرف داشت. به نظر این بازیگر محبوب سینمای کشور اگر این فیلم فقط پنج دقیقه هر تماشاگر را به فکر فرو برد، عوامل به هدف خود رسیده‌اند و رسالت‌شان را به درستی انجام داده‌اند.
این طور که از حرف های گلزار مشخص شد، بعد از اینکه پیشنهاد بازی در این فیلم به او داده شده، حسابی برایش گران تمام شده که این چه نقشی است که به من پیشنهاد دادید! اما وقتی برای بار دوم و با دقت بیشتر فیلمنامه را خوانده احساس کرده که نقش عزراییل در این فیلم بسیار تکان دهنده است و اگر او بتواند با بازی در این نقش، سهم اندکی در به خود آوردن تماشاگر برای تفکر در زندگی روزمره‌اش داشته باشد حتما به هدفش به عنوان یک هنرمند دست یافته‌ است.
خلاصه بعد از آن، از دست اندرکاران فیلم قدر دانی و بعد هم فیلم اکران شد.
1006 /1002


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.