اجرای طرح "استاد میهمان صنعت" در دانشگاه خواجه نصیر

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر در راستای افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه از اجرای طرح "استاد میهمان صنعت" در این دانشگاه خبر داد.
دوشنبه، 24 آذر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اجرای طرح "استاد میهمان صنعت" در دانشگاه خواجه نصیر

ویرایش عکس شهریور 99

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر در راستای افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه از اجرای طرح "استاد میهمان صنعت" در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش راسخون ، دکتر مهدی احسانیان در گفتگو با مهر یکی از راهکارهای دانشگاه خواجه نصیر برای ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت را اجرای طرح "استاد میهمان صنعت" عنوان کرد.

وی ادامه داد: برای ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه باید اساتید با کمک صنعت بازدیدهایی از صنعت داشته باشند. بنابراین دانشگاه خواجه نصیر "طرح استاد میهمان صنعت" را مطرح کرد که با همکاری صنایع یک روز در ماه را اساتیدی که علاقمند هستند در صنعت بگذرانند.

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر افزود: دراین روز مهندسان صنعت به اساتید مراجعه کرده و مشکلات صنعت را مطرح می کنند و این مساله باعث می شود که اساتید دانشگاه با مشکلات صنعت آشنا شده و در مورد حل آن مشکل فکر کنند و سپس به دانشجویان خود منتقل کنند و برای رفع آن راه حل و در واقعی طرحی را ارایه کنند.

وی افزود: این طرح به صنعت ارایه می شود و وقتی صنعت مشاهده می کند که مشکلی از مشکلات صنایع توسط دانشگاه حل شده است علاقمند می شود که همکاری خود را با این استاد ادامه دهد. بنابراین ارتباطات صنعت و دانشگاه افزایش می یابد .

"اجرای طرح کارآموزی "

وی ادامه داد: از طرح های دیگری که توسط دانشگاه خواجه نصیر در راستای افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه اجرا می شود طرح کارآموزی است اما این طرح عملا هیچ جایگاه ویژه‌ای ندارد و برای اینکه جایگاه ویژه خود را پیدا کند ، صنعت باید از آن حمایت کند برای همین باید در کنار صنایع، کارگاه‌های آموزشی توسط صنعت ایجاد شود .

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.