سردار قاآنی مطرح کرد

عقب‌نشینی اسرائیل با تودهنی بچه‌مسلمان‌ها از سال 2000 | شهید حسینی‌مقدم مانند سرباز ساده به شهادت رسید

جانشین فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران گفت : از سال 2000 بچه مسلمان‌ها چنان تودهنی به رژیم فاسد و جعلی زدند که روزبه‌روز عقب‌نشینی کرد.
پنجشنبه، 23 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
عقب‌نشینی اسرائیل با تودهنی بچه‌مسلمان‌ها از سال 2000 | شهید حسینی‌مقدم مانند سرباز ساده به شهادت رسید

 ویرایش عکس دی ماه 98

جانشین فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران گفت : از سال 2000 بچه مسلمان‌ها چنان تودهنی به رژیم فاسد و جعلی زدند که روزبه‌روز عقب‌نشینی کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، سردار اسماعیل قاآنی دقایقی پیش در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم سردار محمد رضا حسینی‌مقدم که در مسجد فاطمه زهرا (ص) سپاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: مسیر تولد تا از دنیا رفتن را همه انسان‌ها طی می‌کنند، بنابراین انسان‌ها باید از فرصت‌های زندگی خود بهترین استفاده را کنند که در این راستا جهاد بهترین مسیر برای طول عمر است.
 
وی ادامه داد: خداوند خریدار انسان مجاهد فی سبیل‌الله است که این اوج انسانیت است و مرگ در این راه تبدیل به یک حیات مجدد می‌شود و شهید حسینی‌مقدم جزو مردان بااخلاصی است که دوران جوانی خود را در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس گذاشت و بارها تا سر حد شهادت پیش رفت.
 
جانشین فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: اما این اخلاص درونی‌اش سبب باز شدن راه جدیدی برای ایشان در مسیر رسیدن به شهادت شد و خودش را با جهاد فی سبیل‌الله به شهادت رساند.
 
قاآنی تصریح کرد: شهید حسینی‌مقدم موظف به حضور در سامرا نبود، اما انگیزه وی برای حرکت در مسیر انقلاب سبب حضور این شهید بزرگوار در سامرا شد و شهیدانی مانند حسینی‌مقدم تصویر مجسم انقلاب هستند.
 
وی عنوان کرد: امام راحل (ره) فرمودند که این انقلاب منتسب به این نقطه جغرافیایی نیست و امروز ما شاهد این موضوع هستیم، چراکه انقلاب ما انقلاب اسلامی است و اقتدار و عظمت اسلام را دارد.
 
جانشین فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران اضافه کرد: انسان‌هایی با این انقلاب بودند که حماسه‌های بزرگ آفریدند، رهبر بزرگ این انقلاب را برای ادامه مسیر رهبری می‌کند.
 
قاآنی عنوان کرد: این انقلاب قدرت کامل برای دفاع از خود و تمام مظلومان جهان را دارد؛ همچنین در تمام این 36 سال ما در بحران‌ها انسان‌هایی را داشتیم که آرمان‌های خود را اثبات کردند، چراکه اسلام مقتدر است و انسان‌های مقتدر پیرو آن هستند.
 
وی تأکید کرد: بچه مسلمان‌های انقلاب ما امروزه ضمن یادگیری راه دفاع از انقلاب خود، راه دفاع از تمام ملت‌های مظلوم را فرا گرفته‌اند و در حال تحمیل ضربات سنگین به پیکره استکبار هستند.
 
جانشین فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران متذکر شد: شهید حسینی‌مقدم به خودباوری جوانان ایرانی و عراقی برای مقاومت در مقابل استکبار کمک بسیاری کرد و دیگر شاهد اعمال زشت و غیرانسانی استکبار نیستیم که آنها در گذشته هرکار می‌خواستند در کشور‌های مظلوم انجام می‌دادند.
 
قاآنی یادآور شد: از سال 2000 بچه مسلمان‌ها چنان تودهنی به رژیم فاسد و جعلی زدند که روزبه‌روز عقب‌نشینی کرد و رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود فرمودند که شکست خورده ماییم یا شما؟ آمریکا هر کجا که آمده برای ایجاد مانع در سر راه انقلاب ما شکست خورده؛ چه در افغانستان، جه در عراق و لبنان.
 
وی تشریح کرد: ما از دفاع مقدس شروع کردیم و روزبه‌روز در حال فتح سرزمین‌هایی که در اختیار استکبار بوده، هستیم، در دفاع مقدس ما را مجبور کردند که با عراقی‌ها بجنگیم و ما با تمام کراهت مجبور به این جنگ شدیم، چراکه مردم عراق برادران و خواهران ما هستند، اما آمریکا از طریق دست جنایتکار صدام اقدام به ضربه زدن به ما و تفرقه میان مسلمانان کرد.
 
جانشین فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران با تأکید بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران، توضیح داد: بچه مسلمان‌ها که امروزه حماسه‌ها خلق می‌کنند، برای انقلاب ما سند هستند و امروز خون برادران مسلمان ایرانی و عراقی در کنار هم برای دفاع از اسلام ریخته می‌شود، چراکه کاری به شیعه و سنی ندارند و برای دفاع از اسلام هرکاری می‌کنند.
 
قاآنی عنوان کرد: صداقت و پاکی انقلاب سبب حماسه‌هایی در لبنان، عراق، فلسطین شده، بنابراین زمانی که اخلاص وجود داشته باشد سبب بروز حماسه‌های بزرگ می‌شود که نمونه اخلاص شهادت شهید حسینی‌مقدم است؛ کسی که در دفاع مقدس کار‌های بزرگی انجام داد، اما در زمان شهادت مانند یک سرباز ساده در کنار همرزمان خود به شهادت رسید.
 
وی در پایان افزود: شهدای اسلام که به اقتدار انقلاب و نظام اسلامی ما کمک کرده‌اند، باید به بهترین شکل پاسداری شوند و ما اقتدار امروز ایران اسلامی را مقابل استکبار مدیون شهدایی مانند شهید حسینی‌مقدم هستیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.