ویژه برنامه‌های سالروز شهادت مصطفی چمران

ویژه برنامه‌های سالروز شهادت مصطفی چمران امروز در نشست خبری توسط مهدی چمران تشریح شد.
دوشنبه، 25 خرداد 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ویژه برنامه‌های سالروز شهادت مصطفی چمران

ویرایش عکس خرداد 99

ویژه برنامه‌های سالروز شهادت مصطفی چمران امروز در نشست خبری توسط مهدی چمران تشریح شد.

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، مهدی چمران رئیس شورای شهر و برادر شهید دکتر مصطفی چمران صبح امروز در نشست خبری ویژه برنامه‌های سالگرد شهید چمران در بنیاد شهید گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی برادرم معاونت نخست‌وزیر در امور انقلاب را برعهده داشت و پس از آن طی حکمی که خود امام (ره) آن را صادر کرده بودند وزیر دفاع شد. همچنین او در اولین دوره مجلس شورای اسلامی نماینده تهران شد و در دوران جنگ هم نماینده امام در شورای عالی دفاع بود. علاوه بر این شهیدچمران یکی از اعضای هفت نفره تشکیل دهنده سپاه پاسداران است.

چمران با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت گفت: شب جمعه 28 خرداد ماه با قرائت دعای کمیل در دهلاویه که همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان است، این برنامه‌ها آغاز خواهد شد. پس از آن روز جمعه 29 خرداد ماه نیز بنده سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه خواهم بود. برنامه اصلی گرامیداشت شهید چمران هم روز شنبه سی‌ام خرداد ماه از ساعت 6 تا پیش از نماز مغرب و عشا در برج میلاد برگزار می‌شود. از آن جایی که به واسطه شهادت شهید چمران روز 31 خرداد ماه به عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده است قرار است استادان بسیجی در سالن همایش صدا و سیما نیز از ساعت 6 بعد ازظهر برنامه‌ای را برگزار کنند. اول تیر ماه هم محفل قرآنی انس با شهدا در حرم حضرت عبدالعظیم برگزار خواهد شد.

وی افزود:  11 جلد کتاب از دست نگاشته‌های شهید چمران به چاپ رسیده است و فعالیت‌های این بنیاد بیشتر به جمع‌آوری آثار و موضوع‌بندی و چاپ آن اختصاص دارد. تاکنون 400 نوار کاست سخنرانی نیز از شهید چمران جمع‌آوری کرده‌ایم.

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.