تعطیلی ادارات سه شهرستان خوزستان به علت انتشار دود غلیظ

به علت انتشاردود غلیظ ناشی از سوختن نیزارها هورالعظیم که در هوای این شهرستان منتشر شده است ادارات این شهرستان تعطیل می باشد. عاشور سواری فرماندار حمیدیه نیز به علت وجود غبار غلیظ در این شهرستان تمام ادارات این شهرستان را بجز مراکز درمان و امداد رسان را تعطیل اعلام کرد. آتش سوزی در تالاب هویزه که از 11 تیرماه آغاز شده همچنان ادامه دارد و دود ناشی از آن مردم بسیاری از شهرهای خوزستان از جمله اهواز را کلافه کرده است. آتش سوزی و بیش از هشت هزار هکتار از این تالاب را سوزانده است. این آتش سوزی ناشی از خشکی و بی آبی هورالعظیم در هفته های اخیر است. تالاب مرزی هویزه با بیش از 300 هزار هکتار مساحت، در جنوب غربی کشور قرار دارد که یک سوم آن در ایران و دو سوم در عراق است. تالاب هویزه آخرین بازمانده تالاب های بین النهرین است که از زمان خشک شدن به عنوان یکی از کانون های اصلی تولید گرد و غبار معرفی شده است
دوشنبه، 1 مرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تعطیلی ادارات سه شهرستان خوزستان به علت انتشار دود غلیظ

تعطیلی ادارات سه شهرستان خوزستان به علت انتشار دود غلیظ

به علت انتشاردود غلظ ناشی از سوختن نیزارها هورالعظیم که در هوای این شهرستان منتشر شده است ادارات این شهرستان تعطیل می باشد.
عاشور سواری فرماندار حمیدیه نیز به علت وجود غبار غلیظ در این شهرستان تمام ادارات این شهرستان را بجز مراکز درمان و امداد رسان را تعطیل اعلام کرد.
آتش سوزی در تالاب هویزه که از 11 تیرماه آغاز شده همچنان ادامه دارد و دود ناشی از آن مردم بسیاری از شهرهای خوزستان از جمله اهواز را کلافه کرده است.
آتش سوزی و بیش از هشت هزار هکتار از این تالاب را سوزانده است. این آتش سوزی ناشی از خشکی و بی آبی هورالعظیم در هفته های اخیر است.
تالاب مرزی هویزه با بیش از 300 هزار هکتار مساحت، در جنوب غربی کشور قرار دارد که یک سوم آن در ایران و دو سوم در عراق است.
تالاب هویزه آخرین بازمانده تالاب های بین النهرین است که از زمان خشک شدن به عنوان یکی از کانون های اصلی تولید گرد و غبار معرفی شده است
تعطیلی ادارات سه شهرستان خوزستان به علت انتشار دود غلیظ


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.