ضرورت ارتباط بین بخش‌های مختلف و روابط عمومی سازمان اوقاف | لزوم برجسته سازی خدمات وقف

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف بر ضرورت ارتباط بین بخش‌های مختلف و روابط عمومی سازمان اوقاف تاکید کرد و گفت: ارتباط گیری از طرف اداره کل روابط عمومی ضعیف نبوده است.
يکشنبه، 11 شهريور 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ضرورت ارتباط بین بخش‌های مختلف و روابط عمومی سازمان اوقاف | لزوم برجسته سازی خدمات وقف
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه حجت الاسلام غلامرضا عادل؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در نخستین روز هفتمین دوره آموزشی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ادارات اوقاف کشور با حضور در جمع مسئولان روابط عمومی استان‌های مختلف و ستاد سازمان اظهار کرد: باید ارتباط بین بخش‌های مختلف سازمان و روابط عمومی افزایش یابد.
 
وی با تاکید بر اینکه ارتباط گیری از طرف اداره کل روابط عمومی ضعیف نبوده است، تصریح کرد: رویکردی که در دو ماه اخیر از روابط عمومی سازمان دیده‌ام، واقعا جای تحسین و تشکر دارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه فعالیت‌های مناسبی در روابط عمومی سازمان اوقاف در راستای کارهای محتوایی و پرداختن به پاسخگویی شبهات امام‌زادگان و ... انجام گرفته است، گفت: در برخی حوزه‌های کاری در اوقاف اگر خدمات وقف برای مردم برجسته شود، برخی نارضایتی‌ها از بین می‌رود.
عادل با اشاره به اینکه در هفته وقف با بارشی از اخبار مرتبط با این حوزه روبرو هستیم، افزود: ظرفیت‌ها اینقدر بالا است که اگر در بقیه ایام سال بارشی از محتواها و اخبار نداریم این یعنی مشکل از ما بوده است.
در پایان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ادارات اوقاف سراسر کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.


مرتبط:
حجت الاسلام مقداد افروغ به عنوان سردبیر راسخون و مدیر مجتمع فرهنگی اوقاف منصوب شد
راه‌اندازی بنیاد مسابقات قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.