سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه:

کرمانشاه درمسابقات قرآنی بسیارقدرتمند عمل کرد | مردم کرمانشاه مهمان نوازند

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از برگزاری مطلوب سی و هشتمین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه ابراز رضایت کرد.
يکشنبه، 27 دی 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کرمانشاه درمسابقات قرآنی بسیارقدرتمند عمل کرد | مردم کرمانشاه مهمان نوازند

 ویرایش عکس بهمن ماه 98

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از برگزاری مطلوب سی و هشتمین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه ابراز رضایت کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حسن ربیعی در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه در برگزاری سی و هشتمین دوره سراسری مسابقات قرآن بسیار قدرتمند و با برنامه ریزی مناسب عمل کرد و توانست این دوره از مسابقات را به نحوی مطلوب برگزار کند.
 
سخنگوی سازمان اوقاف با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای قرآنی گفت: بنده در سال های دفاع مقدس نیز چندین بار به استان کرمانشاه سفرکرده و مهمان نوازی مردم این استان را از نزدیک دیده ام.
 
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه به نحو شایسته ای برگزار شد و ستادهای اجرایی و اطلاع رسانی و همچنین کمیته های متعدد تلاش های شبانه روزی و تحسین برانگیزی در این راستا داشتند.
 
ربیعی همچنین با تقدیر از اهالی رسانه و صدا و سیما به خاطر اطلاع رسانی مناسب و به لحظه مسابقات، یادآور شد: بنده از سال ها پیش مسئولیت تبلیغات و اطلاع رسانی مسابقات قرآن کریم در کشور را به عهده داشته ام و‌ در جریان دشواری و زحمات آن در خصوص اطلاع رسانی سریع و صحیح با استانداردهای ملی و بین المللی به لحاظ فنی و اجرایی هستم.
 
وی خاطر نشان کرد: از ماه ها قبل بسیاری از‌ عوامل، تدارک با شکوه این مسابقات را در برنامه خود قرار دادند و ساعت‌ها جلسه کارشناسی در خصوص میزبانی مسابقات برگزار شد.
 
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور یادآورشد: پس از بررسی های کارشناسی از بین استان های داوطلب برگزاری مسابقات ، کرمانشاه با توجه به ظرفیت های موجود به عنوان میزبان این دوره معرفی شد.
 
ربیعی تصریح کرد: هر کار اجرایی دارای نقاط ضعف و قوت هایی است، اما بر اساس بررسی های سازمان  این مسابقات از ابعاد مختلف نمره بسیار خوبی را کسب کرد و ۸ امتیاز ویژه نسبت به برگزاری در دوره های قبل را دارد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات و محافل قرآنی با توجه به ظرفیت های موجود در استان ها باید همواره مورد توجه باشد و تنها به برگزاری مسابقات سراسری اکتفا نشود.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.