نیکوکار کرمانشاهی 42 میلیارد ریال از املاک خود را وقف دانش آموزان و دانشجویان نیازمند کرد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با بیان این مطلب افزود: حاج مهدی بشیری پدر شهید و از جمله خیرین گرانقدر استان با وقف 12 مورد از اموال و دارایی های خود که بالغ بر 1740 متر مربع می شود بیشترین وقفیات را در سال 87 به خود اختصاص داد.حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم تصریح کرد: املاک و مستغلات وقفی ...
سه‌شنبه، 8 ارديبهشت 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نیکوکار کرمانشاهی 42 میلیارد ریال از املاک خود را وقف دانش آموزان و دانشجویان نیازمند کرد

نیکوکار کرمانشاهی 9 باب مغازه و6 واحد مسکونی خود به ارزش 4 میلیارد ریال و 200 میلیون تومان را وقف عزاداری سید الشهداء، امور خیریه و کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان مستمند کرد.
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با بیان این مطلب افزود: حاج مهدی بشیری پدر شهید و از جمله خیرین گرانقدر استان با وقف 12 مورد از اموال و دارایی های خود که بالغ بر 1740 متر مربع می شود بیشترین وقفیات را در سال 87 به خود اختصاص داد.
حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم تصریح کرد: املاک و مستغلات وقفی حاج مهدی بشیری در بهترین و گرانترین منطقه شهر واقع شده و در وقفنامه قید شده عواید این موقوفات صرف تعظیم شعائر دینی و عزاداری امام حسین(ع)، کمک هزینه تحصیلی به دانش آموز و دانشجویان مستمند در تمامی مقاطع تحصیلی، ایتام و امور خیریه شود.
وی خاطر نشان کرد: حاج مهدی بشیری یکی از خادمان ابا عبدالله الحسین (ع) است و از میان اموال وقفی اش حسینیه را بیشتر دوست دارد.
وجود بناهای وقفی و قدیمی ترین سند موجود در این زمینه در دیوار کوه بیستون پیشنیه ای حدود 4 هزار ساله دارد که نشان دهندهه توجه خاص مردم کرمانشاه به فرهنگ وقف دارد.

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.