اطعام نیازمندان از محل اجرای نیت واقفان خیر اندیش

به مناسبت ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان از محل اجرای نیت واقفان خیراندیش اجرا میشود.
يکشنبه، 23 تير 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اطعام نیازمندان از محل اجرای نیت واقفان خیر اندیش

به مناسبت ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان از محل اجرای نیت واقفان خیراندیش اجرا میشود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، به مناسبت ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان از محل اجرای نیت واقفان خیراندیش اجرا میشود.
 
حجت الاسلام سید آقایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو کرمانشاه در این باره گفت : به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به مدت ده شب اطعام نیازمندان از محل اجرای نیات واقفان خیراندیش ، حاج محمد تقی اصفهانی و مرحوم آیت الله کرکوکی برگزار میگردد.
 
وی ادامه داد : در این ضیافت افطاری که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام می گیرد با دعوت از نیازمندان در محل اداره اوقاف ناحیه دو مراسم ویژه ای برگزار خواهد است.
 
در این ویژه برنامه افطاری که به عنوان طرح ضیافت الهی ، اطعام و اکرام نیازمندان میباشد قبل از اذان حجت الاسلام قربانی مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف نکته هایی از قرآن کریم در خصوص اکرام به فقرا و نیازمندان ، صفات مومنین و رهنمودهای ائمه اطهار در ترویج معارف اسلامی به ویژه خدمت رسانی به مستمندان و فقرا و اخلاق پسندیده واقفان ، معرفی برخی واقفان استان در قالب نیات واقفان و بانیان آنها و ترویج فرهنگی وقف مباحثی را مطرح می نماید سپس نماز جماعت و پس از اقامه نماز برنامه ضیافت افطاری برگزار میگردد.
 
حجت الاسلام سیدآقایی از همکاری خوب هیئت امناءو مراکز فرهنگی قرآنی در بقاع متبرکه تحت تصدی این ناحیه خبر داد و گفت : در بقاع متبرکه تحت اشراف این ناحیه طبق دستورالعمل ارسالی سازمان با همکاری بسیار خوب هیئت امناء و مراکز فرهنگی قرآنی در محل اجرای برنامه های طرح ضیافت الهی از قبیل برگزاری کلاس تفسیر ، محافل انس با قرآن ، طرح تربیت حافظان و ... برگزار است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.