آرزوی سفر به زیر آب در مالدیو

مالدیو، طلوع و غروب آفتاب جادویی و خیره‌کننده را در تمام سال به نمایش می‌گذارد و همانند سایر کشورهای گرمسیری فصل خشک و مرطوب دارد. آب و هوای گرم و مرطوب به راحتی با نسیم خنک دریا و باران‌های دوره‌ای جبران می‌شود
سه‌شنبه، 13 شهريور 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آرزوی سفر به زیر آب در مالدیو
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا،

 مالدیو کشوری است که شن‌ها به سفیدی برف هستند و همه به شما لبخند می‌زنند؛ جایی که ماهی با خوشحالی در آب‌های گرم اقیانوس هند شنا می‌کنند، جایی که هوای در این کشور مثل یک رویا لذت‌بخش بوده و نورهای درخشان و عمیق خورشید منتظر است که شما را در آغوش بگیرد. 

مالدیو، طلوع و غروب آفتاب جادویی و خیره‌کننده را در تمام سال به نمایش می‌گذارد و همانند سایر کشورهای گرمسیری فصل خشک و مرطوب دارد. آب و هوای گرم و مرطوب به راحتی با نسیم خنک دریا و باران‌های دوره‌ای جبران می‌شود. مالدیو، بهشت ساحل‌های طبیعی و بکر گرمسیری، که از یک هزار و ۹۱۹ جزیره مرجانی در ۲۶ گروه جزیره‌ای Atoll (جزیره یا زنجیره ای از جزایر تشکیل شده از مرجان) تشکیل شده که ۲۰۰ جزیره آن مسکونی و ۸۰ جزیره آن استراحتگاه توریستی است.

حتما قبلا عکس‌هایی از مالدیو دیده‌اید: ویلاهای زیبا و اختصاصی روی آب‌های آبی و شفاف، سواحل سفید ماسه‌ای و غروب‌های دیدنی. مالدیو ی که علاقه‌مندان به سفر در عکس‌ها می‌بینند بخشی قابل توصیف این جزیره است؛ مالدیو را باید از نزدیک دید.

آرزوی سفر به زیر آب در مالدیو

این کشور به جاذبه‌های دنیای زیر آبش معروف است؛ غواصی در آب‌های عمیق آن با گونه‌های مختلف گیاهان دریایی و بیش از ۲۰۰۰ گونه ماهی از ماهی‌های مرجانی تا کوسه‌ها تا مارماهی‌های رنگین و تا سفره ماهی‌ها و حتی نهنگ‌ها باورنکردنی است، در برخی از قسمت‌های آن آب‌های روشن و تمیز و کم‌عمق محل مناسبی برای غواصی سطحی است.

مالدیو یک مقصد عالی، برای لذت بردن از تعطیلات خانوادگی همراه با ماجراجویی و گشت و گذار برای آرامش است.

آژانس مسافرتی سام سیر، به جرات یکی از اولین آژانس‌های ارائه دهنده تور مالدیو به صورت مستقیم و بی‌واسطه به این مقصد رویایی و سراسر  آرامش است. کارکنان در بخش فروش تور خارجی، با داشتن اطلاعات قوی در زمینه هتل‌های مالدیو و پروازهای موجود به سمت این کشور و همین‌طور داشتن نرخ‌های رقابتی و اجرای تورهای با کیفیت در این مسیر، می‌توانند شما را در این سفر همراهی کنند.

مالدیو جایی است که شن‌ها به سفیدی برف هستند و همه به شما لبخند می‌زنند، جایی که ماهی با خوشحالی در آب‌های گرم اقیانوس هند شنا می‌کنند، جایی که هوای آن مثل یک رویا است و نورهای درخشان و عمیق خورشید منتظر است که شما را در آغوش بگیرد.

آرزوی سفر به زیر آب در مالدیو

ساحل‌های باورنکردنی

مالدیو خانه بهترین سواحل دنیا است؛ اینقدر زیبا که نمی‌توانید واقعا تحت تاثیر قرار نگیرید. امکان این هست که سواحلی در دنیا پیدا کنید که مرجان یا سنگریزه‌های خیلی کمی داشته باشند، اما در هیچ جای دنیا ماسه پودری و سفیدتر از این ماسه پیدا نمی‌کنید، همین مورد باعث شده سالانه بیش از یک میلیون نفر از سراسر جهان به این بهشت کوچک، دور ولی معروف مسافرت کنند و از تور مالدیو استفاده کنند.

استراحتگاه برای همه

تعداد جزایر خصوصی در مالدیو بیشتر از ۱۰۰ جزیره هست و هر هتل در مالدیو یک جزیره خصوصی است، پس تنها مشکل شما انتخاب یک هتل از بین این هتل‌ها است. تمامی برندهای هتل معروف دنیا در مالدیو در حال رقابت با یکدیگر هستند، از مستخدم شخصی برای اتاق‌ها و استخرهای خصوصی تا ماساژهای اختصاصی در اتاق‌ها و ...

این باعث تعجب نیست اگر کسانی که می‌خواهند ماه عسل بروند یا دنبال مکانی بکر و طبیعی برای گرفتن آرامش باشند، این کشور را در صدر لیست کشورهای مورد علاقه برای سفر خود بگذارند. اما به جز هتل‌های ۵ و ۶ ستاره، گزینه‌های زیادی وجود دارد!

مسافرت انفرادی

در ۱۰ سال گذشته، مالدیو تغییرات زیادی را داشته؛ چون خیلی از جزیره‌های غیرساکن برای ساخت هتل مجوز گرفتند. این حرکت باعث شد که مسافران از مردم محلی مالدیو – مسلمان – جدا شوند. همین مسئله باعث شده که مسافرانی که Backpacker مسافرت می‌کنند زیاد تمایلی به رفتن به مالدیو نداشته باشند. دسترسی به این جزیره‌ها هم با کشتی‌های عمومی، قایق‌های پرسرعت اختصاصی هر هتل و پروازهای داخلی است. تمام این کارها باعث شده که هر مسافری با هر بودجه‌ای بتواند تور مالدیو را خریداری کند.

آرزوی سفر به زیر آب در مالدیو

رتبه‌بندی

در رتبه‌بندی سفرهای جهان که توسط تجزیه و تحلیل نظرات متخصصان و کاربران است، مالدیو رتبه‌های زیر را در برای یک مقصد مسافرتی در دنیا گرفته است:

دومین؛ در بهترین مکان برای مسافرت در آسیا

چهارمین؛ در داشتن ساحل‌های آرامش بخش

پنجمین؛ در بهترین مقاصد ساحلی برای ماه عسل

هفتمین؛ در بهترین مقصد ماه عسل

پانزدهمین؛ در بهترین سواحل در کل دنیا

بیست و نهمین؛ در بهترین کشورهای دنیا برای مسافرت

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آژانس مسافرتی سام سیر واقع در سعادت آباد، روبه‌روی بیمارستان مدرس مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های۲۲۳۷۶۸۶۴، ۲۲۳۷۶۸۶۶ و خط ویژه ۲۳۲۴ تماس بگیرند؛ آدرس ایمیل info@sam-sair.com دیگر راه ارتباط با این مجموعه است



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.