مقام معظم رهبری: نوک پیکان حرکت عظیم ملی، جوانان هستند/ فیلم

حضرت آیت الله خامنه ای در ورزشگاه آزادی فرمودند: پیرانِ مجرب، اگر خسته و بی‌حال نباشند می‌توانند راهنمایی کنند ولی موتور پیش‌برنده‌ی این قطار، شما جوانان هستید. در گذشته هم همین جور بوده است.
پنجشنبه، 12 مهر 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
مقام معظم رهبری: نوک پیکان حرکت عظیم ملی، جوانان هستند/ فیلم
ویرایش عکس آذرماه 98

به گزارش راسخون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر ممقام معظم رهبری؛ حضرت آیت الله خامنه ای در ورزشگاه آزادی فرمودند: پیرانِ مجرب، اگر خسته و بی‌حال نباشند می‌توانند راهنمایی کنند ولی موتور پیش‌برنده‌ی این قطار، شما جوانان هستید. در گذشته هم همین جور بوده است.
در طول ۴۰ سال در دوران مبارزات، در جهاد با تجزیه‌طلبان در آغاز پیروزی انقلاب، در جهاد سازندگی، در جهاد با تروریسم خائن در اوایل دهه‌ی ۶۰، در جهاد با متجاوزین در ۸ سال دفاع مقدس، در جهاد برای ترمیم خرابی‌های بعد از جنگ، در جهاد فرهنگی دهه‌ی ۷۰ این جوان‌ها بودند که توانستند آن فضای دشوار را به نفع انقلاب تغییر بدهند. در جهاد علمی از آغاز دهه‌ی ۸۰، در جهاد با تروریسم تکفیری در دهه‌ی ۹۰ و امروز هم جهاد فکری و عملی برای گشودن گره‌های اقتصادی بازهم جوان‌ها هستند.
در گشایش اقتصادی کشور پیشنهادهایی به ما می‌دهند که بسیاری از آن‌ها مربوط به جوان‌ها است؛ پخته و کاملاً راهگشا. جوان‌های ما امروز در قبال مسائلی که کشور با آن‌ها مواجه است هم صاحب فکرند، هم صاحب انگیزه هستند. جوان‌های ما احساس تکلیف می‌کنند.
شما جوان‌ها صاحب کشورید. بنده وقتی از جوان‌ها تمجید می‌کنم، بعضی‌ها می‌گویند فلانی از بخش جوان‌های منحرف اطلاعی ندارد؛ نه، بنده از آن‌ها مطلع هستم. بالاخره جوان‌هایی هم هستند که ریزش‌های ما هستند؛ حرف من این است که رویش‌های ما بر ریزش‌های ما غلبه دارند.
بعضی‌ها وانمود می‌کنند جوان‌ها مشکل کشورند؛ بنده به‌عکس معتقدم جوان‌ها راه‌حل مشکل هستند نه مشکل.

 
 
مقام معظم رهبری: نوک پیکان حرکت عظیم ملی، جوانان هستند/ فیلم
 
مقام معظم رهبری: نوک پیکان حرکت عظیم ملی، جوانان هستند/ فیلم
 

مطالب مرتبط:
مقام معظم رهبری: کشور را باید از زیر سلطه انگلیس و آمریکا بیرون کشید/فیلم
مقام معظم رهبری: این همایش در موقعیت بسیار حساسی تشکیل شده است
رهبر معظم انقلاب: حماسه‌ی اربعین در پیش است.../فیلم



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.