در اولین گام توسعه ای صفحه جدید چند رسانه‌ای راسخون به صورت آزمایشی راه اندازی می شود

سایت راسخون همگام با تکنولوژی روز در جدیدترین گام توسعه ای خود، از امروز به مدت یک هفته، نسخه آزمایشی صفحه جدید چند رسانه‌ای را ارائه نموده است.
سه‌شنبه، 15 آبان 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: محمد رضا فرزین
موارد بیشتر برای شما
در اولین گام توسعه ای صفحه جدید چند رسانه‌ای راسخون به صورت آزمایشی راه اندازی می شود
به گزارش روابط عمومی پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون؛ پس از دو گام مقدماتی  واکنشگرا سازی انجمن ها و صفحات سایت، در جدیدترین گام توسعه جدی راسخون " صفحه جدید چند رسانه ای" به عنوان اولین صفحه ای باز آقرینی شده به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

سایت راسخون همگام با تکنولوژی روز در جدیدترین گام توسعه ای خود، از امروز به مدت یک هفته، نسخه آزمایشی صفحه جدید چند رسانه‌ای را با آدرس (https://rasekhoon.net/media) ارائه نموده است.

صفحه جدید چند رسانه‌ای که براساس اولویت‌های بازخوردگیری شده از کاربران راسخون و همسو با آرشیو بزرگ محتواهای چند رسانه ای راسخون با بررسی سایت های مطرح فیلم و صدا و با ارائه
تلفیق جدید از محتوای چند رسانه ای طراحی شده که باعث افزایش ماندگاری کاربر در راسخون خواهد شد. گفتنی است در حال حاضر راسخون دارای بیشترین زمان ماندگاری کاربر نسبت به سایت های همرده خود است.

از قابلیت های پلتفورم جدید تعاملی بودن و امکان به اشتراک گذاری ویدئو توسط کاربر است. که به زودی در این صفحه فعال خواهد شد.
امورکاربران راسخون ضمن تشکر و قدردانی از حضور مستمرکاربران هوادار راسخون برای مشارکت در قسمت‌های مختلف، از کاربران درخواست کرده با سیستم خانگی، لپ تاپ، تبلت و یا موبایل هر گونه ایراد و نقصی در نسخه آزمایشی مشاهده می‌کنند و یا پیشنهادات تکمیلی در این خصوص دارند را از طریق تماس با ما و یا ثبت نظر در باکس نظرات برای راسخون ارسال نمایند.

در ادامه اطلاعیه امور کاربران راسخون از پیشنهادات و انتقادات سازنده که کمک شایانی در پیشبرد سایت و برنامه های آتی دارد، استقبال شده است.

 

مرتبط
کاربران اولویت اول راسخون هستند/ هدایای کاربران برتر راسخون اهدا شد

من هم وقف می کنم | مجموعه ویدئویی داستان یک وقف توسط راسخون تولید شد
روزشمار دهه وقف ۹۷ اعلام شد



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.