مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی عالم آل محمد (علیهم السلام)

علاوه بر نفت در معارف اسلامی هم خام فروشی می کنیم!

حجت الاسلام حسین آقازاده مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی عالم آل محمد (علیهم السلام) در بازدید از پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون ضمن اعلان افتخار به داشته های فرهنگ ایرانی _اسلامی بیان داشت: خام فروشی ما متاسفانه در بخش معارف دینی بیش از سایر حوزه هاست و لازم است ضمن پرداختن تخصصی به معارف اهل بیت در زمینه فرآوری این آموزه ها برنامه داشته باشیم.
سه‌شنبه، 4 دی 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: محمد رضا فرزین
موارد بیشتر برای شما
علاوه بر نفت در معارف اسلامی هم خام فروشی می کنیم!
حجت الاسلام و المسلمین حسین آقازاده مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی عالم آل محمد (علیهم السلام) تهران در بازدید از پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون و افتخار به فرهنگ ایرانی _اسلامی  بیان داشت: خام فروشی ما متاسفانه در بخش معارف دینی بیش از سایر حوزه هاست و لازم است ضمن پرداختن تخصصی به معارف اهل بیت علیهم السلام در زمینه فرآوری این آموزه های متعالی نیز برنامه داشته باشیم.
 
علاوه بر نفت در معارف اسلامی هم خام فروشی می کنیم!
 
به گزارش پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون، حجت الاسلام آقازاده در این بازدید عنوان کرد: وظیفه داریم برای نشر و ترویج معارف اسلامی و در جهت نمایش هنرمندانه و بروز ظرفیت ها و جذابیت های بی نظیر دین، با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشیم.
این مبلغ و مدرس فعال حوزوی ضمن استقبال ازگزارش سردبیر راسخون درباره تعدد و بسترهای مدیریت افکار عمومی در فضای مجازی، بیان داشت: چیزی که ما از معارف دینی و بزرگان خودمان آموخته ایم و به تجربه در طول مدت انقلاب و جنگ تحمیلی یافته ایم این است که نباید مقهور کثرت و قدرت ظاهری جریان الحاد شده و خود را ببازیم. ایشان با اشاره به آیه 249 سوره بقره «کَم مِّن فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإِذْنِ اللّهِ، بسا گروه اندکى که به توفیق خدا برگروه بسیارى پیروز شدند» یادآور شدند؛ وعده قطعی خدای قدیر نصرت جبهه حق و برتری بخشی به اهل ایمان است. «وَ لَیَنصُرَنَّ‌ اللهُ مَن یَنصُرُه» (47/حج)‌ «إِنْ یَنْصُرْکُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَکُمْ» (آل عمران/160) «وَلاتَهِنوا وَلاتَحزَنوا وَ اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین» (آل عمران/139)
 
علاوه بر نفت در معارف اسلامی هم خام فروشی می کنیم!

حجت الاسلام آقازاده افزود امروز بیش از گذشته به ایمان و توکل نسل اول انقلاب نیازمندیم و باور قلبی من این است که اگر امروز توجه به تجهیزات و دستاوردها باعث غفلت و کاسته شدن اعتماد ما به امدادهای غیبی و توسل به حمایت های حضرات معصومین علیهم السلام شود، درماندگی هایمان آغاز شده و بی تعارف کاری از پیش نخواهیم برد.
ایشان ضمن اذعان به ضرورت حضور نیروهای انقلابی بالاخص طلاب فاضل در عرصه تبلیغ و پاسخ گویی به شبهات در فضاهای مجازی تأکید کردند ما به بهانه این حضور نباید از نقاط قوت بلا منازع خود که از آموزه های تربیتی اهل بیت عصمت علیهم السلام به ما رسیده و در طول قرن ها از آن در جهت ترویج دین و تربیت انسانها بهره جسته ایم غافل شویم و آن ارتباط چهره به چهره و صمیمی با مردم و ارائه عینی آموزه های اخلاقی فطرت پسند اسلام در رفتار و کردارمان است. لذا مشاهده می شود که شیاطین با درک این ظرفیت عظیم، وبا القای شبهات و تلاش در جهت ایجاد تنفر در بین مردم بالاخص جوانان از یک سو و ناامن سازی جامعه برای روحانیت از سوی دیگر به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت و خنثی سازی آن هستند.
مدیر موسسه عالم آل محمد (علیهم السلام) یادآور شد: علاقمندیم برای آشنایی طلاب با فضای رسانه ای خصوصا اقتضائات، فرصت ها و تهدیدهای رسانه های مجازی با حفظ هویت دینی و رسالت حوزوی، دوره های آموزشی با همکاری راسخون در قم یا تهران داشته باشیم.
در این دیدار حجت الاسلام مقداد افروغ سردبیر راسخون نیز گزارشی از شیوه ها و شگردها مدیریت افکار عمومی در فضای مجازی ارائه کردند.
 
علاوه بر نفت در معارف اسلامی هم خام فروشی می کنیم!

گفتنی است موسسه آموزش عالی عالم آل محمد علیهم السلام تهران که با تولیت آیت الله صدیقی و در پنج رشته تخصصی" فقه"، "تفسیر و علوم قرآنی"، "اخلاق و تربیت"، "مشاوره اسلامی" و "مدرسی فقه و اصول" فعال است، برای نیمسال دوم در رشته های «اخلاق و تربیت» تحت اشراف حضرات آیات «صدیقی» و«جاودان» و مدیریت علمی «حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان» و «مشاوره اسلامی» در سطح 3 و «تفسیر و علوم قرآنی» در سطح 2 دانش پژوه می پذیرد.

برای دسترسی به اطلاعات تفصیلی می توانید به آدرس: http://alem.thaqalain.ir  مراجعه فرمائید.
 
علاوه بر نفت در معارف اسلامی هم خام فروشی می کنیم!
 

مرتبط
امامزادگان ما را از غربت و تهاجم نگه می دارند/ وقف در فضای مجازی مغفول مانده است/ اگر راسخون خوب معرفی شود وقف فضای مجازی رونق می گیرد
آیت الله صدیقی: اگر به دنبال پیشرفت، دانش و تقوا هستید آن را در ولایت جستجو کنید/ امیرالمومنین گمشده همه اعصار است
فایل های چند رسانه ای سخنرانی های آیت الله صدیقی در راسخون
در اولین گام توسعه ای صفحه جدید چند رسانه‌ای راسخون به صورت آزمایشی راه اندازی می شود



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.