برخورد قاطع نیروی انتظامی با اخلال‌گران نظم و امنیت در مناطق سیل‌زده

فرمانده ناجا گفت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی استقرار نظم و امنیت در مناطق سیل‌زده و گسترده کردن چتر امنیتی است، ضمن اینکه از سوءاستفاده برخی افراد از شرایط منطقه جلوگیری به عمل می‌آید.
پنجشنبه، 15 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برخورد قاطع نیروی انتظامی با اخلال‌گران نظم و امنیت در مناطق سیل‌زده
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همان دقایق نخست سیل، نیروهای انتظامی در کنار مردم سیل‌زده لرستان قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نظم و امنیت خوبی را در پلدختر شاهد هستیم، ضمن اینکه با تمهیدات اندیشیده شده از سوء استفاده برخی افراد از شرایط منطقه جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تأکید بر اینکه در کنار مردم سیل‌زده لرستان هستیم، افزود: هر اقدامی که نیاز باشد با سرعت و قاطعیت انجام خواهیم داد.

سردار اشتری تصریح کرد: وظیفه اصلی نیروی انتظامی استقرار نظم و امنیت در مناطق سیل‌زده و گسترده کردن چتر امنیتی است، ضمن اینکه در کنار این وظایف امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده را نیز دارد.

وی با بیان اینکه بهداری، مهندسی و مجموعه معاونت‌های خدمات‌رسان نیروی انتظامی تا عادی شدن شرایط در کنار مردم حضور دارند، افزود: از این جنبه مردم هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اظهار داشت: کمک‌ها و امدادرسانی‌ها باید تسریع شود و افزایش یابند، چرا که حادثه‌ای رخ داده و تأثیرات آن تا روزهای آینده ادامه دارد.



 

مطالب مرتبط
ظریف: اروپا را تحت فشار قرار می‌دهیم/تاکید بر تعامل با همسایگان و شرکای قدیمی ایران
مجلس عوام انگلیس «برگزیت بدون توافق» را رد کرد
هنوز کارهای زیادی برای کاهش آلام مردم سیل‌زده باقی مانده است



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.