شهادت یک طلبه بر اثر تیراندازی در همدان / قاتل در درگیری با ماموران کشته شد

یک طلبه 46 ساله بر اثر تیراندازی در کوچه آخوند همدان، جان خود را از دست داد. پلیس اعلام کرد: با تلاش ماموران نیروی انتظامی، ساعت ۵ صبح امروز (یکشنبه 8 اردیبهشت) قاتل روحانی همدانی که شناسایی شده بود در درگیری با مأموران کشته شد.
يکشنبه، 8 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شهادت یک طلبه بر اثر تیراندازی در همدان / قاتل در درگیری با ماموران کشته شد
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، دقایقی پیش بر اثر وقوع تیراندازی در کوچه آخوند در خیابان شهدای همدان، یک طلبه 46 ساله جان خود را از دست داد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در گفت‌وگو با فارس ضمن تایید این خبر اظهار کرد: این حادثه طی تماسی به 110 گزارش شده که اکنون در حال پیگیری موضوع هستیم.

سردار کامرانی‌ صالح بیان کرد: این طلبه با نام «مصطفی قاسمی» توسط یک نفر که از یک خودروی 206 پیاده شده و به سمت او شلیک کرده، جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه هنوز معلوم نیست خودرو چند سرنشین داشت، گفت: ضارب یا ضاربان متواری شده‌اند و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

شاهدان عینی این اتفاق نیز عنوان کرده‌اند ضارب در خودروی 206 با یک اسلحه کُلت به سمت این فرد که یک روحانی بود، شلیک کرده و متواری شده است.


نیروی انتظامی خبر رئیس دادگستری را تکذیب کرد/ دستگیرشده‌ها قاتل طلبه همدانی نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از انتشار خبری از سوی رئیس کل دادگستری همدان در برخی رسانه‌ها، مبنی بر دستگیری قاتل طلبه همدانی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان این خبر را تکذیب کرد و گفت: طبق اطلاعات واصله یکی از دوستان این قاتل دستگیر شده که البته هنوز مشخص نیست که آیا با او همدست بوده است یا خیر؟

دادستان همدان نیز با بیان اینکه چهار نفر از همراهان قاتل طلبه همدانی دستگیر شده‌اند، گفت: این افراد در حال عزیمت به قروه کردستان بودند که عوامل نیروی انتظامی آنها را دستگیر کردند.


قاتل روحانی همدانی در درگیری با ماموران پلیس کشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس، پلیس اعلام کرد: با تلاش ماموران نیروی انتظامی، ساعت ۵ صبح امروز (یکشنبه 8 اردیبهشت) قاتل روحانی همدانی که شناسایی شده بود در درگیری با مأموران کشته شد.

«مصطفی قاسمی» طلبه 46 ساله روز گذشته بر اثر تیراندازی در کوچه آخوند همدان، جان خود را از دست داد.   

بر پایه این گزارش، این روحانی مقابل درب مدرسه حوزه علمیه آیت‌الله ملاعلی معصومی همدانی واقع در خیابان شهدای همدان و به ضرب دو گلوله به قتل رسید. 

این طلبه توسط یک نفر که از یک خودروی 206 پیاده شده و به سمت او شلیک کرده‌بود، جان خود را از دست داد.     

پس از ساعاتی از وقوع این جنایت، از سوی منابع پلیس اعلام شد که  قاتل شناسایی شده و به محض دستگیری نسبت به جزئیات حادثه اطلاع‌رسانی خواهد شد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.