توافق برانکو با الاهلی عربستان + جزئیات و عکس

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس با الاهلی عربستان به توافق رسید تا به نوعی شانس بازگشت مجدد به این تیم را هم حفظ کرده باشد.
دوشنبه، 27 خرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
توافق برانکو با الاهلی عربستان + جزئیات و عکس
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری تسنیم، همان‌طور که پیش از این بارها به این مسئله اشاره شده بود که قرارداد فصل آینده برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالباتش در زمان مقرر از اعتبار خارج شده است، این مربی برای انتخاب تیم جدید خود مشکلی نخواهد داشت.

مسئولان باشگاه پرسپولیس بارها این موضوع را رد و تأکید کردند که برانکو تحت قرارداد این باشگاه است، اما امروز وکیل این مربی کروات آنها را در جریان فسخ قرارداد فصل آینده برانکو با باشگاه پرسپولیس قرار داد و دلیل آن هم عدم پرداخت مطالبات این مربی در زمان مقرر بود.

با این شرایط باشگاه پرسپولیس امروز به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند مدعی شود برانکو ایوانکوویچ تحت قرارداد آنهاست. از آنجایی که برانکو ایوانکوویچ از مشکلات اقتصادی کشورمان آگاهی دارد و بارها در این زمینه به مسئولان باشگاه هشدار داده بود که برای پرداخت دستمزد او و دستیارانش در فصل آینده با مشکل ارزی مواجه خواهند بود، در نامه امروز به باشگاه با اشاره به این موضوع به نوعی جدایی رسمی‌اش را از پرسپولیس اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم پیش از این خبر از توافق اولیه برانکو با باشگاه الاهلی عربستان داده بود، اما واقعیت امر این است که توافق بین طرفین بر سر تمامی جزئیات انجام شده و این مربی به اتفاقات دستیارانش به زودی کار خود را در باشگاه عربستانی آغاز می‌کنند. نکته قابل توجه این است که برانکو به این دلیل عربستان را مقصد بعدی خود انتخاب کرده که نمی‌تواند با تیم‌های این کشور در مسابقات لیگ قهرمانان به تهران آمده و به نوعی مقابل هواداران پرسپولیس قرار بگیرد. از این‌رو این شانس را برای خود حفظ کرده که مجدداً روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

نکته دیگر اینکه دستیاران برانکو نیز روز گذشته باخبر شدند که عدم بازگشت این مربی به ایران قطعی شده و قرار است در تیم جدیدی با این مربی کروات همکاری کنند.


برانکو در تمرین الاهلی عربستان حاضر شد

رسانه‌های عربستانی از توافق نهایی برانکو با الاهلی خبر دادند و عکسی را از حضور این مربی در تمرین‌های آماده‌سازی پیش‌فصل این تیم منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، جدایی برانکو از پرسپولیس قطعی شده و این مربی کروات با الاهلی عربستان به توافق نهایی رسیده است.

سایت اسپورت ۲۴ عربستان پیوستن برانکو به الاهلی را نهایی دانست و تاکید کرد که او با الاهلی قرارداد دو ساله امضا کرده است.

در ادامه این سایت عربستانی نوشت که سایت الریاضیه تصاویری از برانکو را منتشر کرده است که در اتریش در حال آماده‌سازی برای اردوی تابستانی الاهلی است.

تصویری که سایت عربستانی منتشر کرد برانکو را در تمرین الاهلی نشان می‌دهد.

توافق برانکو با الاهلی عربستان + جزئیات و عکس

همچنین «ولید سعید» یکی از مسئولان باشگاه الاهلی عربستان در توئیتر اعلام کرد، برانکو ایوانکوویچ فصل آینده سرمربی این تیم خواهد بود.

 

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد برانکو/با او فسخ نمی‌کنیم!

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: باشگاه در پی مسایل پیش آمده در ارتباط با وضعیت همکاری سرمربی تیم، با تاکید بر اینکه برانکو ایوانکوویچ را سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می داند و همه اقدامات را طبق توافق به عمل آمده انجام داده است، اطلاعیه ای را صادر کرد.

«به اطلاع هواداران پر شور باشگاه پرسپولیس می‌رساند؛ در پی موافقت آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی محترم تیم فوتبال باشگاه، مبنی بر تسویه حساب قرارداد فصل ۹۸ – ۹۷ و وصولی پیش پرداخت فصل ۹۹ – ۹۸ حداکثر تا تاریخ ۲۸ خرداد ماه ۱۳۹۸ این باشگاه آمادگی خود را برای پرداخت مبلغ مورد توافق در زمینه مطالبات فصل خاتمه یافته و پیش پرداخت فصل آتی (بر اساس قرارداد معتبر فی مابین) اعلام و ارز مورد نیاز نیز تهیه کرد.

با این وجود، امروز (۲۶ خرداد ۹۸) نامه‌ای از وکیل حقوقی ایشان دریافت نمودیم که اعلام کرده‌اند قرارداد فصل ۹۹ – ۹۸ را به صورت دو جانبه فسخ نماییم.

این پیشنهاد مورد قبول این باشگاه نیست. تمامی تمهیدات لازم اعم از آماده نمودن مبالغ مورد توافق مربوط به فصل ۹۸ – ۹۷، پیش پرداخت فصل ۹۹ – ۹۸ و بلیت بازگشت به تهران، برای آغاز تمرینات پیش از فصل فراهم و همچنین مذاکره با بازیکنانی که مورد پیشنهاد ایشان برای پیوستن به تیم بوده اند انجام شده است.

با عنایت به تمام این موارد و با توجه به تصمیم باشگاه، برانکو ایوانکوویچ، تنها گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس است و مخالفت باشگاه به ایشان در ارتباط با فسخ قرارداد اعلام شد.

لازم به توضیح است که باشگاه بیشتر از ۶۰ درصد اصل قرارداد ایشان را قبلاً پرداخت نموده است. مابقی اصل قرارداد، پاداش‌های تعهد شده در قرارداد و پیش پرداخت فصل بعد هم آماده پرداخت بوده و کتباً نیز به ایشان اعلام گردیده است.

بر این اساس، همانطور که در خلال سال‌های اخیر، شاهد تعهد، وفاداری و رفتار حرفه‌ای از آقای برانکو ایوانکوویچ بوده‌ایم که همواره باعث سربلندی باشگاه و هواداران بوده و در عین حال از احترام متقابل و حس قدرشناسی اعضای باشگاه و هواداران نسبت به خود، برخودار بوده‌اند، انتظار می‌رود پاسخ مناسبی از ایشان دریافت نماییم.

باشگاه اطمینان می‌دهد که به صورت شفاف همه موارد را به صورت رسمی از کانال باشگاه در اختیار هواداران و علاقمندان قرار داده تا انشاءالله از فضای مبتنی بر حدس و گمان و شنیده‌ها پرهیز شده و در فضایی تفاهم آمیز منافع باشگاه، سرمربی محترم و سایر اعضا حاصل گردد.»


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.