انتقاد آیت‌الله نوری‌همدانی از حذف نام شهید از تابلو معابر

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه نباید ایثار و جان‌فشانی‌های شهدا و رزمندگان اسلام را فراموش کنیم،گفت: چه معنایی دارد که نام شهید را از کوچه‌ها حذف کنند،معلوم می‌شود دست‌هایی به دنبال فراموشی یاد شهدا و فرهنگ دفاع مقدس هستند.
يکشنبه، 7 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
انتقاد آیت‌الله نوری‌همدانی از حذف نام شهید از تابلو معابر
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله نوری همدانی در دیدار جمعی از آزادگان دفاع مقدس و زندانیان سیاسی پیش از انقلاب اسلامی که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشت: امروز دشمنان نسبت به انقلاب عداوت و کینه بیشتری دارند.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی بیان کرد: روزی دشمنان جنگ نظامی به راه انداختند اما امروز به روش‌های دیگری قصد نابودی انقلاب رادارند، امروز بی‌تفاوت بودن و ساکت بودن گناه است بلکه باید هوشیار و فعال باشیم.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه 8 سال دفاع مقدس درس بزرگی برای ملت ایران است، بیان کرد:ایثار و فداکاری شهیدان، آزادگان و جانبازان تبیین شود، باید این مجاهدان را روی چشم خود بگذاریم و احترام کنیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بابیان اینکه امنیت کشور و حکومت اسلامی مرهون زحمات و جهاد رزمندگان اسلام است،گفت:البته جهاد رزمندگان برای خدا بوده اما مسئولان و مردم وظیفه‌دارند قدر شمارا بدانند، ایثارگران مانند دژهای محکم در برابر دشمنان ظالم صف کشیدند و اجازه تعدی را به دشمن ندادند.

آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: اروپایی‌ها قصد دارند به قول خودشان باواسطه گری مشکل ایران را حل کنند درحالی‌که اگر توانایی حل مشکل رادارند باید به مشکلات و معضلات جدی خود رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اقدام برخی افراد در حذف نام شهدا از کوچه و خیابان برخی شهرها تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای نام شهید را که افتخاری برای ما به شمار می‌رود از خیابان‌ها و کوچه ها حذف کردند، اگر ما مراقب نباشیم چنین دست هایی برای کمرنگ کردن شهدا و دفاع مقدس وجود دارد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه رزمندگان در دفاع مقدس جانانه به میدان آمدند و انقلاب را تثبیت کردند، گفت: ایثارگران با ایمان به خدا و مجاهدت در راه الهی با خداوند متعال معامله می کنند، همیشه باید یاد شهدا و دفاع مقدس را گرامی بداریم و این رشادت ها و دستاوردهای عظیم را نباید فراموش کنیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: عده ای برای کمرنگ کردن توجه به شهدا و دفاع مقدس تلاش می کنند،نباید ایثار و جانفشانی های شهدا و رزمندگان اسلام را فراموش کنیم، چه معنایی دارد که نام شهید را از کوچه ها حذف کنند،معلوم می شود دست هایی به دنبال فراموشی یاد شهدا و فرهنگ دفاع مقدس هستند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.