امین حیایی: حرکت های عظیمی همچون پیاده روی اربعین پیام‌آور ارادت به سالار شهیدان است

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: همه ساله در ایام محرم و روزهای اربعین حسینی، شاهد شور و اشتیاق در چهره عاشقان امام حسین علیه السلام هستیم و یقینا وجود حرکت های عظیمی همچون پیاده روی اربعین حسینی پیام آور ارادت به امام سوم شیعیان است.
دوشنبه، 22 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
امین حیایی: حرکت های عظیمی همچون پیاده روی اربعین پیام‌آور ارادت به سالار شهیدان است

به گزارش راسخون به نقل از اربعین پرس در قالب گفت و گو اختصاصی؛ امین حیایی بازیگر فیلم سینمایی اخراجی ها با اشاره به اثرگذاری پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: ایام اربعین حسینی ما را به یاد رشادت ها و از جان گذشتی های امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش می اندازد، کسانی که جانشان را دادند تا اسلام زنده بماند و تا آخرین قطره خونشان از اعتقادات خود دفاع کردند و با اینکه چندین سال از واقعه عاشورا می گذرد، اما هر سال شاهد شور بیشتری از سوی عاشقان سالار شهیدان علیه السلام برای برگزاری مراسم عزاداری و پیاده روی اربعین حسینی هستیم.

وی ادامه داد: در روزهای منتهی به اربعین حسینی، بار دیگر به یاد شجاعت ها و از جان گذشتگی های امام سوم شیعیان می افتیم و آن را در درون خودمان مرور می کنیم و همین موضوع باعث می شود که فرهنگ حسینی همه ساله زنده بماند و نسل به نسل، این عشق و ارادت به سالار شهیدان علیه السلام را انتقال می دهیم تا هرگز کم رنگ نشود.

حیایی با بیان اینکه محرم و اربعین حسینی باعث زنده ماندن اسلام شده است، افزود: عشق به سالار شهیدان علیه السلام، پیر و جوان نمی شناسد و همه ساله در ایام محرم و روزهای اربعین حسینی، شاهد شور و اشتیاق در چهره عاشقان امام حسین علیه السلام هستیم و یقینا وجود حرکت های عظیمی همچون پیاده روی اربعین حسینی پیام آور ارادت به سالار شهیدان علیه السلام و زنده نگه داشتن یاد و هدفش است.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در دنیا و آخرت سعادتمند شویم و زندگی خوبی داشته باشیم، باید از زندگی سالار شهیدان علیه السلام درس بگیریم و آن را به عنوان الگویی برای خود برگزینیم و از درسی که ایشان در روز عاشورا به ما داد، پند بگیریم و راهش را ادامه دهیم تا این چراغ همیشه روشن باقی بماند و نسل های زیادی بتوانند این عشق را درک کنند.

حیایی در پایان گفت: همه ساله با فرارسیدن ماه محرم، همه شیعیان حس و حال عجیبی دارند و این یعنی اینکه امام حسین علیه السلام به عنوان کشتی نجات بشریت، یادش در همه زمان ها زنده است.

مرتبط

در مسیر باش | کمپین بین‌المللی اشتراک تصاویر ناب اربعین

چرا برنامه تلویزیونی «عصر جدید» قابل احترام است؟

سورپرایز امین حیایی در عصر جدید برای تولد 50 سالگی‌اش

رضایت ۹۴ درصدی بینندگان از برنامه استعدادیابی «عصر جدید»| «امین حیایی» محبوب‌ترین داور شد

شهادت امین حیایی در مبارزه با ناو آمریکایی

بازی متفاوت امین حیائی و پسرش دارا در فیلم سینمایی شعله ور



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما