مومنی: هواداران استقلال نسبت به عملکرد فتحی انتقاد دارند

محمد مومنی که پیش از این در صف حامیان امیرحسین فتحی بود حالا به مخالفان او تبدیل شده است. مومنی از انتخاب‌ها در آکادمی باشگاه استقلال نیز به شدت انتقاد می‌کند. او گذری هم به وضعیت فنی استقلال و استراماچونی می‌اندازد.
سه‌شنبه، 21 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مومنی: هواداران استقلال نسبت به عملکرد فتحی انتقاد دارند
به گزارش راسخون به نقل از مدال، محمد مومنی که پیش از این در صف حامیان امیرحسین فتحی بود حالا به مخالفان او تبدیل شده است. مومنی از انتخاب‌ها در آکادمی باشگاه استقلال نیز به شدت انتقاد می‌کند. او گذری هم به وضعیت فنی استقلال و استراماچونی می‌اندازد.
  
استقلال در هفته‌های اخیر تغییرات محسوسی داشته است که در متن این تغییرات همگان استراماچونی را می‌بینند که به خوبی توانسته تفکراتش را در تیم پیاده کند. شما این تحولات را چطور ارزیابی می‌کنید؟
 با توجه به ناآشنایی استراماچونی با فوتبال آسیا و ایران، او به یک برنامه‌ریزی طولانی نیاز داشت تا بازیکنان را به اهداف تاکتیکی‌اش نزدیک کند. در هفته‌های اول هم خوب فوتبال بازی می‌کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم. الان بازیکنان به تفکرات و تاکتیک‌های دلخواه استراماچونی نزدیک شده‌اند و نتایج طوری رقم خورده که هواداران دوست دارند.
 
صحبت از تقویت تیم در نقل و انتقالات نیم فصل است. به زعم شما استقلال در کدام پست نیاز به جذب بازیکن دارد؟
 الان استقلال با توجه به اینکه علاقه دارد از کناره‌ها حملاتش را طراحی کند و تاکتیک هم بر این اساس استوار شده باید در دیگر خطوط تیم را تقویت کند. اشاره می‌کنم به خط میانی بخصوص یک پلی میکر. استقلال باید بازیکنی در این پست داشته باشد تا تعادل را برقرار کند. در استقلال مهاجمان خوبی داریم اما در خط میانی این کیفیت دیده نمی‌شود. در حال حاضر مأموریت مدیران باشگاه استقلال باید انتخاب بازیکنی برای این پست باشد. قطعا اگر این نقص برطرف نشود، در آینده به مشکل می‌خوریم.
 
یکی از مشکلات بزرگ این روزها فارغ از مسائل فنی، اعتراض‌های دامنه‌دار هواداران به مدیران باشگاه است. می‌بینیم که هواداران استقلال با وجود کسب برد‌های پی‌درپی اما همچنان علیه امیرحسین فتحی شعار می‌دهند و سیاستگذاری‌های او را باور ندارند. دلیلش چیست که با وجود بهتر شدن نتایج تیم اما همچنان علیه فتحی شعار می‌دهند؟
 خیلی راحت بگویم که هواداران نسبت به عملکرد فتحی انتقاد دارند. ایشان وعده‌های پوچ و توخالی داده‌اند و این باعث شده آنها ناراضی باشند. استراماچونی دارد نتایج قابل قبولی می‌گیرد و مدیریت هم باید در رکاب ایشان عملکرد مثبتی داشته باشد که اینطور نیست. در کل نوع مدیریت فتحی را نمی‌پسندم. هیچ جای دنیا را سراغ نداریم که تیمی نتیجه بگیرد اما به مدیرعاملش اعتراض کنند. دلیل این اعتراض‌‌ها ایرادات مدیریتی حاکم بر باشگاه استقلال است. وقتی مدیری صداقت ندارد یا بهتر بگویم هواداران او را دوست ندارند به هر شکل ممکن سعی می‌کنند او را تحت فشار قرار دهند.
 
شما مدتی هم مدیر آکادمی باشگاه استقلال بودید اما الان کار به دستان آقای حاجیلو افتاده است. در جریان بازی اخیر تیم جوانان مقابل پرسپولیس دیده شد، یک فرد ناآشنا کنار زمین کار مربیگری استقلال را به عهده داشت. البته با سیمایی عجیب!
 دلایلی که برای برکناری‌ام آوردند اصلاً قابل قبول نبود.  حاجیلو البته با شخصیت است اما ایشان با شعار استفاده از پیشکسوتان به آکادمی آمد اما عمل نکرد. در حال حاضر پیشکسوتان را بیرون کرده‌اند و افرادی را به کار گرفته‌اند که هیچ سابقه‌ای در این باشگاه ندارند. باید پیشکسوتانی که زحمت کشیده‌اند امور را در دست بگیرند که این وعده‌ها در حد شعار باقی ماند. آکادمی جای مهمی است و بازیکن باید به خوبی رشد کند. افرادی الان بر مسند کار قرار دارند که شأن و شخصیت این باشگاه را زیر سؤال برده‌اند. امیدوارم تیم به صاحبان اصلی‌اش برسد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما