سپاهان راه خود را پیدا کرده است

قلعه نویی در گفتگو با راسخون: فعلا به صدرنشینی فکر نمی کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه تیم ما راه خود را پیدا کرده است، گفت: فعلا ما بازی به بازی پیش می رویم و به صدرنشینی فکر نمی کنیم.
چهارشنبه، 2 آبان 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
قلعه نویی در گفتگو با راسخون: فعلا به صدرنشینی فکر نمی کنیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه تیم ما راه خود را پیدا کرده است، گفت: فعلا ما بازی به بازی پیش می رویم و به صدرنشینی فکر نمی کنیم.
 
امیر قلعه نویی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در خصوص پیروزی دشوار مقابل تیم نساجی مازندران، شرایط داوری این دیدار، تغییر مدیرعامل کارخانه و تاثیر آن بر عملکرد سپاهان، حمایت کم تماشاگران از دیدارهای خانگی این تیم و مسائل مختلف صحبت کرد که در زیر می آید:
 
بازی سپاهان و نساجی کیفیت بالایی داشت
بازی خیلی خوبی بود. هم به سپاهان و هم نساجی باید تبریک بگویم. هر دو تیم هدف هایی برای پیروزی در این دیدار داشتند. ما می خواستیم هر طور شده 3 امتیاز خانگی خود را بگیریم و تیم نساجی هم آمده بود تا با ساختن لایه های دفاعی، گل نخورد و چشم به ضد حملات داشت تا به گل برسد. به هرحال بازی ای که 5 گل داشته باشد و صحنه های زیادی هم روی دروازه ها اتفاق بیافتد، قطعا از لحاظ فنی کیفیت بالایی دارد.
 
بعد از دریافت گل هم دنبال پیروزی می رویم
آنها یک بار موفق شدند در ضد حمله به گل برسند و گل دیگر حریف هم با اشتباه تیم ما بود که به ثمر رسید چون آن طور که باید در دفاع تیمی سخت گیر نبودیم. ما هم سعی کردیم با برنامه های مختلفی که داشتیم از لایه های دفاعی حریف عبور کنیم و به گل برسیم. خوشحالم تیم من بعد از این که گل می خورد، میل به پیروزی خود را از دست نمی دهد و دیدید که تا ثانیه های پایانی دنبال برد بودیم و خدا را شکر به آن رسیدیم.
 
تیم مدعی نباید راحت گل بخورد
از بازیکنان تیمم گله مندم که چرا وقتی توپ در مالکیت تیم حریف است، ساختار دفاعی خود را حفظ نمی کنیم. تیمی که در کورس قهرمانی است و می خواهد مدعی باشد، نباید به این راحتی به حریف موقعیت دهد. ما باید دوباره فیلم بازی را ببینیم و با برنامه ریزی و کار کردن بیشتر این ضعف بزرگ را برطرف کنیم. ما نباید راحت گل بخوریم چون این بزرگترین مشکل برای تیم مدعی است.
 
داور یک پنالتی دیگر برای ما نگرفت
داور بازی ما با نساجی خیلی خوب قضاوت کرد و به همه ی صحنه ها نزدیک بود. البته در یک صحنه که فک می کنم حدود دقیقه 60 بود، توپ به دست شیری مدافع نساجی برخورد کرد که داور می توانست پنالتی برای ما بگیرد.
 
سپاهان راه خود را پیدا کرده است
این سپاهانی که می بینید بعد از سالها راه خود را دوباره پیدا کرده است، حاصل زحمات تمام مجموعه است نه فقط شخص قلعه نویی. ابتدا لطف خدا شامل حال ما شده و بعد هم تلاش تک تک مجموعه باشگاه. از مدیریت کارخانه گرفته تا هیات مدیره و مدیرعامل و کادر فنی و بازیکنان. وقتی مجموعه ای هماهنگ و یکدل یک هدف را دنبال کند با تلاش به آن می رسد. حالا هم ما راه زیادی داریم و در آغاز هستیم.
 
از آمادگی شهباززاده خوشحالم
یک مربی باید بر اساس افکار تاکتیکی خود یارگیری کند. یک مربی نباید نگاه کند ببیند که این و آن چه می گویند. هرکس نظر خود را دارد و نظر همه قابل احترام است. من می دانم که سجاد شهباززاده  چه توانایی هایی دارد. حالا در این 2، 3 سال اخیر نتوانسته شرایط خوبی داشته باشد، بحث دیگری است. ما هم کاری برای سجاد انجام ندادیم و فقط خودش را به خودش شناساندیم که چه توانایی هایی دارد. خوشحالم که به روزهای خوب خود برگشته و شرایط خوبی هم دارد.
 
فعلا به صدر جدول فکر نمی کنیم
ما بازی به بازی پیش می رویم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و الان اصلا بحث صدر و غیره مطرح نیست. می خواهیم با برنامه ریزی درست و اصولی پیش برویم. کاری هم به نتایج دیگر تیم ها نداریم چون در طول لیگ اتفاقات زیادی می افتد و فقط باید حواس و تمرکز خود را روی بازی های تیم بگذاریم. فعلا به صدر جدول فکر نمی کنیم.
 
مدیرعامل جدید کارخانه به مشکلات تیم اشراف دارد
جا دارد از دکتر سبحانی مدیریت قبلی کارخانه تشکر کنم چون زحمات زیادی برای مجموعه کشیده است. اینجا یادگارهای خوبی به جا گذاشته است. آقای عظیمی هم که تازه مدیریت کارخانه را گرفته اند، یکی از مدیران لایق و خوب اصفهان و اینجا شهردار بوده است. با تماس هایی که می گیرد، پیگیر مشکلات و نتایج باشگاه است و به مشکلات اشراف دارد. مطمئنا سپاهان راه خودش را پیدا کرده و ادامه خواهد داد و هم آقای عظیمی و هم اسلامیان نهایت حمایت را خواهند کرد.
 
انتظار دارم تماشاگران بیشتر از سپاهان حمایت کنند
از تماشاگران تیم هم گله دارم. این خواسته بازیکنان سپاهان هم هست که چرا حالا که تیم دارد زحمت می کشد و خوب نتیجه می گیرد، تماشاگران به ورزشگاه نمی آیند. بالاخره پارسال تیم شرایط خوبی نداشته اما امسال که تیم دارد نتیجه می گیرد، انتظار حمایت داریم. نمی دانم واقعا تعجب می کنم. شاید مشکلات اقتصادی یکی از دلایل باشد چون ورزشگاه نقش جهان دور نیست.
 
بازی با استقلال همیشه سخت است
با توجه به اینکه استقلال به روزهای خوب خود نزدیک می شود، بازی سختی در پیش داریم. همیشه دیدارهای این دو تیم جذاب بوده است. امیدوارم این بازی این قدر کیفیت فنی بالایی داشته باشد تا همه لذت ببرند. قطعا دنبال پیروزی هستیم اما نتیجه دست خداست. ما تلاش خود را انجام می دهیم چون این یک بازی سخت است و نمی شود آن را پیش بینی کرد.
 
به فوتبال ایران و پرسپولیس تبریک می گویم
 
پرسپولیس فوتبال عاقلانه ای را به نمایش گذاشت. بازیکنان از جان مایه گذاشتند. به هرحال برانکو هم مربی کاربلدی است و توانست بعد از دریافت گل، تیم را کنترل کند و به موقع به بازی برگشتند. برای این صعود بزرگ به فوتبال ایران و پرسپولیس تبریک می گویم.
 
مصاحبه از سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.