هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال/

پرواز آبی ها در ورزشگاه وطنی به سوی صدر/استقلال بعد از 4 سال بالاتر از رقیب سنتی

تیم فوتبال استقلال با غلبه بر نساجی مازندران بعد از 4 سال موفق شد در جدول رده بندی لیگ برتر بالاتر از رقیب سنتی خود پرسپولیس قرار بگیرد.
دوشنبه، 4 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
پرواز آبی ها در ورزشگاه وطنی به سوی صدر/استقلال بعد از 4 سال بالاتر از رقیب سنتی
به گزارش خبرنگار ورزشی راسخون، عصر امروز ساعت 15:30 در آخرین دیدار هفته ی یازدهم لیگ برتر تیم نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر میزبان استقلال بود که در پایان با نتیجه 2 بر یک از میهمان خود شکست خورد.
 
گل های استقلال را در این دیدار علی کریمی دقیقه (33) و مهدی قائدی (49) به ثمر رساندند و تک گل نساجی را محمد عباس زاده دقیقه (60) زد.
 
شاگردان استراماچونی با کسب ششمین برد متوالی و 21 امتیاز، موفق شدند بعد از نزدیک 4 سال(1300 روز) با قرار گرفتن در رده سوم، بالاتر از پرسپولیس بایستند.
 نساجی نیز با این شکست با همان یازده امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.
 
ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، رضا علیاری، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی (70- علی شجاعی)، میلاد سرلک، علی اصغر عاشوری ( 58- محمدمهدی نظری(83- محمد قاضی)، رضا دهقانی، حسن جعفری، حامد شیری، سید محمد میری و محمد عباس‌زاده
 
ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، میلیچ، فرشید اسماعیلی (55- آرش رضاوند)، مهدی قائدی (70- علی دشتی) و دیاباته
 
شرح بازی:
این دیدار بعد از وقفه ای تقریبا 20 روزه برگزار شد و پیروزی برای دو تیم از اهمییت زیادی برخوردار بود. شروع بازی کسل کننده بود اما رفته رفته دو تیم توانستند شرایط را عوض کنند و روی دروازه ی یکدیگر خطرناک ظاهر شوند.
اولین موقعیت بازی را استقلالی ها خلق کردند که شوت از راه دور اسماعیلی خطرناک از کنار دروازه علیرضا حقیقی به بیرون رفت. در ادامه نساجی فرصت باز کردن دروازه ی استقلال را داشت اما شوت خطرناک و زیبای عباس زاده را حسین حسینی به زیبایی با یک فوق واکنش به کرنر فرستاد تا دروازه ی آبی ها بسته بماند.
 
دقیقه 33 ارسال کرنر از سوی مهدی قائدی با ضربه ی سر علی کریمی به گل اول بازی تبدیل شد و استقلال موفق شد در ورزشگاه وطنی از میزبان خود پیش بیافتد.
 
تیم میزبان که نمی خواست بازنده به رختکن برود، حملات زهرداری را روی دروازه ی حسینی تدارک دید که با بی دقتی مهاجمان و البته درخشش گلر استقلال به نتیجه نرسید و آبی ها با یک گل برتری به رختکن رفتند.
 
در شروع نیمه ی دوم در حالی که نساجی در پی جبران گل خورده بود، برخلاف جریان بازی این استقلال بود که موفق شد روی یک ضد حمله به گل دوم برسد. حرکت خوب فرشید اسماعیلی از سمت چپ و پاس او به مهدی قائدی با ضربه ی زمینی شماره 10 آبی ها همراه شد که شوت زمینی او از زیر دستان حقیقی به تور نساجی چسبید.
 
بعد از این گل حملات نساجی بی محاباتر روی دروازه ی استقلال ادامه پیدا کرد تا اینکه دقیقه 60 ارسال مجتبی بیژن با ضربه ی زیبای محمد عباس زاده به گل اول تیم میزبان تبدیل شد و اختلاف به حداقل رسید.
 
در ادامه بازهم نساجی می تواست کار را به تساوی بکشاند اما بازهم سید حسین حسینی مانع فروپاشی دروازه ی استقلال شد و ضربه ی عالی محمدعباس زاده را بیرون کشید. فرصت سوزی تیم میزبان و درخشش حسینی باعث شد تا در نهایت استقلال بتواند به ششمین برد متوالی خود برسد و با 21 امتیاز بعد از 4 سال بالاتر از رقیب سنتی خود قرار بگیرد.
 
نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال:

پنج شنبه:

گل گهر سیرجان............ ماشین سازی تبریز(لغو شد)
 
پارس جنوبی................پیکان(لغو شد)
 
جمعه:

تراکتور.....................شهر خودرو(لغو شد)
 
پرسپولیس صفر............نفت مسجد سلیمان یک
 
صنعت نفت................سپاهان(لغو شد)
 
یک شنبه:

سایپا صفر..................شاهین شهرداری بوشهر صفر
 
ذوب آهن یک..............فولاد خوزستان صفر
 
دوشنبه:

نساجی مازندران یک.....استقلال 2
 
جدول لیگ برتر فوتبال پس از پایان هفته ی یازدهم:
پرواز آبی ها در ورزشگاه وطنی به سوی صدر/استقلال بعد از 4 سال بالاتر از رقیب سنتی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما