زمان سرمربیگری هاشم زاده فرارسیده بود

پیمان حسینی در گفتگو با راسخون: در امارات احساس غربت نکردیم/خوشحالم الگوی نسل جدید هستم/تیم ملی ساحلی با قدرت قهرمان شد

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با بیان اینکه در امارات این قدر از سوی هواداران حمایت شدیم که احساس غربت نکردیم، گفت: خوشحالم که الگوی نسل جدید هستم و مردم از عملکرد ما راضی هستند.
چهارشنبه، 22 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
پیمان حسینی در گفتگو با راسخون: در امارات احساس غربت نکردیم/خوشحالم الگوی نسل جدید هستم/تیم ملی ساحلی با قدرت قهرمان شد
پیمان حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره ای اظهار داشت: جام بین قاره ای هرساله به میزبانی امارات برگزار می شود. ما امسال رفته بودیم تا بازهم بتوانیم به مقام برسیم و خدا را شکر می کنم که با همدلی توانستیم به قهرمانی برسیم. 7 سال در این جام شرکت کردیم و همیشه عملکرد تیم ملی خیلی خوب بوده است. ما توانستیم 3 بار قهرمانی این جام بین المللی را بگیریم. این دوره نیز با همه ی مصدومیت ها و فشردگی تورنمنت ها، همدل شدیم تا عملکرد خوبی به جا بگذاریم. این قهرمانی و عملکرد تیم بازتاب خیلی خوبی داشت.
 
وی افزود: خدا را شکر این یکی از قهرمانی های دلنشین ما در این جام بود. چرا که از مرحله ی گروهی تا فینال همه ی بازی ها را بردیم و قهرمان شدیم. همه ی 5 بازی را پیروز شدیم و کیفیت خود را به حریفان نشان دادیم. بازی با روسیه خیلی سخت بود اما در طول بازی نشان دادیم که چقدر از لحاظ ذهنی و روانی آماده ایم. ما بارها عقب افتادیم اما جبران کردیم و در نهایت پیروز شدیم. ما در زمین تمرکز داشتیم و دست از تلاش برنداشتیم و تاآخرین لحظه جنگیدیم.
 
دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با اشاره به بازی با امارات در نیمه نهایی تصریح کرد: با این تیم می توانستیم خیلی راحت تر بازی کنیم و برنده شویم. اما اشتباهات ما زیاد بود و در نهایت بازی به پنالتی کشیده شد. می توانستیم تاکتیک های بیشتری را برای زدن گل اتخاذ کنیم. اما از اول تورنمنت با یک اصول پیش رفتیم و در نهایت این بازی گره خورد. بازی ساحلی بازی لحظه هاست و ممکن است با یک اشتباه همه چیز از دست برود. با اینکه امارات میزبان بود اما این قدر هواداران ایرانی بودند که فکر می کردیم ما میزبان هستیم. حمایت ها فوق العاده بود و اصلا احساس غربت نکردیم. البته میزبانی تاثیراتی روی داوران دارد. فوتبال ساحلی هم چون بازی لحظه هاست، تصمیمات داور خیلی تاثیر می گذارد. ما باید این قدر خوب و قدرتمند باشیم که هیچ بهانه ای دست کسی ندهیم.
 
پیمان حسینی در خصوص بازی فینال با اسپانیا گفت: اسپانیا تیم ضعیف تری نسبت به ما است و در رنکینگ هم جایگاه پائین تری نسبت به ما دارد. ما جزو 4 تیم برتر دنیا هستیم. جدال با اسپانیا در فینال یکی از راحت ترین بازی های ما بود. دیدید که ما مقتدرانه و بدون حرف و حدیث فینال را بردیم.
 پیمان حسینی در گفتگو با راسخون: در امارات احساس غربت نکردیم/خوشحالم الگوی نسل جدید هستم/تیم ملی ساحلی با قدرت قهرمان شد
وی با اشاره به اهمیت این قهرمانی که با کادر فنی ایرانی به دست آمد، خاطرنشان کرد: آقای هاشم زاده در این تورنمنت عملکرد خیلی خوبی داشت. 8،9 سال به عنوان نفر دوم و مربی در کنار تیم کار کرده و کار را یاد گرفته است. حقش بود که به عنوان سرمربی انتخاب شود. هم نوبت و هم زمانش بود که به عنوان نفر اول کار کند. بالاخره سال ها فدراسیون روی او سرمایه گذاری کرده بود. خدا را شکر که نتیجه ی این انتخاب را هم با قهرمانی دیدند. همه یکدل و یکدست بودیم تا این قهرمانی به بار بنشیند.
 
دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با اشاره به انتخاب خود از سوی فرانس فوتبال به عنوان گلرافسانه ای ساحلی افزود: خدا را شکر انتخابم از سوی فرانس فوتبال اتفاقی مبارک و خوب هم برای من و هم برای فوتبال ساحلی ایران بود. خیلی افتخار بزرگی بود و خدا را بابت آن شکر می کنم. آنهایی که پیگیر فوتبال ساحلی هستند، می دانند 10 سالی است که در فوتبال ساحلی گلری می کنم. تلاش و زحمت بسیار کشیدم تا به این جایگاه برسم. از اینکه الان مردم از ما راضی هستند و الگوی نسل جدید هستم، خوشحالم و خدا را شکر می کنم.
 
پیمان حسینی در خصوص وضعیت قرارداد خود با آلانیا اسپور ترکیه و اینکه آیا می تواند در لیگ ساحلی ایران هم برای تیمی به میدان برود، گفت: من در آلانیا فقط در تورنمت ها و کاپ هایی که شرکت می کند، بازی می کنم و دائمی نیست. برای زمان های مشخص بازی می کنم. الان می توانم چندماهی استراحت کنم. هم در آلانیا و هم در تیم ملی فشردگی بازی ها زیاد بود و این چندماه فرصتی است تا هم خوب استراحت و هم بدنم را بازسازی کنم. اگر تداخل بازی ها اتفاق نمی افتاد، از لحاظ قانونی مشکلی برای قراردادبستن با تیم های ایرانی نداشتم. چون ساحلی بازان می توانند در یک سال در 10 کشور و 10 تیم بازی کنند. اولویت اول من آلانیااسپور ترکیه است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.