راهپیمایی باشکوه مردم تبریز علیه ‌اغتشاش گران

راهپیمایی باشکوه و گسترده مردم تبریز در حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت اغتشاش‌گران برگزار شد.
سه‌شنبه، 28 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
راهپیمایی باشکوه مردم تبریز علیه ‌اغتشاش گران
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، مردم بصیر و انقلابی تبریز در اقدامی خودجوش و با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز سه شنبه اقدامات آشوبگرانه اشرار و بدخواهان نظام را محکوم کردند و در حرکتی مردمی بار دیگر به ارزش‌های انقلاب لبیک گفتند.

در این راهپیمایی که با همراهی شماری زیادی از مسئولان و  مردم انقلابی استان برگزار شد، شعارهایی علیه آشوبگران، اغتشاشگران و سوء استفاده کنندگانی که با قساوت و کینه ورزی به دنبال هر فرصتی برای تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم هستند، سردادند.

راهپیمایی کنندگان تبریزی با سردادن شعارهای خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست/ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده/ این همه لشکر آماده به عشق رهبر آمده/بئر بله لشکر گلیب رهبره یاور گلیب / آذربایجان جانباز خامنه‌ای دن آیریلماز/ میلتی میز اویاخدی فتنه گردن اوزاخدی مرگ بر فتنه گر مرگ بر آمریکا اقدامات اخیر آشوب طلبان را در آتش زدن بانک ها و اتوبوس ها و منازل و خودروهای مردم و اماکن عمومی محکوم کردند.

مردم بصیر و انقلابی تبریز که از میدان ساعت به سمت سه راه طالقانی راهپیمایی کردند بر ضرورت توجه دولتمردان به مطالبات برحق مردم تاکید نمودند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما