نیروی انتظامی خبر داد: ضارب «هانی کرده» دستگیر شد

نیروی انتظامی اعلام کرد که ضارب «هانی کرده» دستگیر شد.
شنبه، 7 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
نیروی انتظامی خبر داد: ضارب «هانی کرده» دستگیر شد
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته موتورسواران با قمه به «هانی کرده» شرور سابقه‌دار تهران حمله و او را به شدت زخمی کردند.
 
امروز مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران اعلام کرد که ضارب هانی کرده دستگیر شد.

چند روز گذشته "هانی کرده" از لات‌های تهران با حمله افراد ناشناس به شدت زخمی شد. او به همراه یکی از دوستانش در میدان شاپور در حال خوردن آبمیوه بودند که ۶ جوان، سوار بر دو موتور سیکلت در کنار خودروی ۲۰۶ آن‌ها توقف کرده و با ضربات چاقو و قمه به "هانی" و دوستش حمله ور شدند و از محل گریختند.

به گزارش فرارو، در حالی که برخی خبرگزاری‌های رسمی مدعی مرگ "هانی کرده" به علت شدت جراحات شده اند. اما سرهنگ ایدون، رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید گفته که "هانی کرده" و فرد همراه او زنده اند و وضعیت آن‌ها رو به بهبودی است. "هانی کرده" در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سینا، تحت نظر قرار دارد.

رییس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در مورد جزئیات این حادثه به ایسنا گفته که "در تحقیقات میدانی مشخص شد که این فرد شرور به همراه دوستش شامگاه یکشنبه در یک جشن تولد حضور داشته که در این میهمانی شبانه با چند نفر دیگر درگیری لفظی پیدا می‌کنند و بخاطر اینکه مراسم تولد بهم نخورد یک قرار درگیری در منطقه ابوسعید با هم می‌گذارند. "

سرهنگ چنگیز ایدون افزود: "شامگاه دوشنبه این فرد برای درگیری در محل قرار حضور پیدا می‌کند، اما طرف دیگر دعوا به محل نمی‌آیند که در ادامه آن‌ها برای خوردن آبمیوه به سمت مغازه آبمیوه فروشی می‌روند که در این صحنه ۶ جوان موتور سوار که او را تعقیب کرده بودند به سمت وی حمله و او را با حملات چاقو و قمه هدف ضربات چاقو و قمه قرار دادند. "

البته گمانه زنی‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی در مورد حمله افراد ناشناس به "هانی کرده" مطرح شده است. برخی کاربران در فضای مجازی مدعی شده اند که هانی کرده در قتل "وحید مرادی" دیگر لات تهران دست داشته و به همین دلیل نزدیکان و نوچه‌های او نقشه حمله به او را کشیده اند. این در حالی ست که پیش تر، پلیس شایعه دست داشتن "هانی کرده" در قتل "وحید مرادی" را رد کرده بود.

برخی نیز گفته اند که او هزار چهره داشت؛ یک روز چهره مذهبی به خود می‌گرفت، یک روز باج گیری می‌کرد یک روز به سوریه می‌رفت و روزی دیگر یکه بزن می‌شد.

عده‌ای دیگر هم مدعی شده اند که مسئله مالی وشخصی میان دو گروه مطرح بوده و چون به نتیجه نرسیده اند. دست به تهدید یکدیگر زده اند که در نتیجه "هانی کرده" در اقدامی غافل گیرانه مورد حمله قرار گرفته است.
 

"هانی کرده" کیست؟

"هانی خمانه" متولد اوایل دهه شصت در همدان است و بیشتر با نام "هانی کورده" شناخته می شود. او بیشتر شهرتش را مدیون فضای مجازی است. "هانی کرده" در اینستاگرام ۲۲۶ هزار دنبال کننده دارد و برخی منابع غیر رسمی او را لیدر سابق تیم استقلال و از اشرار مشهور تهران معرفی کرده اند. "هانی خمانه" در کلیپ‌های اینستاگرامی مدعی شده که ۱۶ سال از عمرش را در زندان به سر برده و اولین بار هم به خاطر درگیری با یک سرباز بر سر خرید بلیط در ۱۴ سالگی دستگیر شده است.
 
اما نام "هانی کرده" پس از قتل "وحید مرادی" سر زبان ها افتاد. پس از این قتل، او مورد حمله لفظی نوچه‌ها و طرفداران وحید مرادی قرار گرفت. آن‌ها مدعی شده بودند که هانی کرده در قتل وحید مرادی دست داشته است. که در نهایت تحقیقات پلیس نشان داد که این ادعا صحت ندارد.

او در اینستاگرام حضور مستمر داشته و هر بار عکس‌های گروهی به همراه نوچه‌ها وطرفدارانش منتشر کرده است. او در آخرین عکس اینستاگرام خود کنار خوروی پورشه دیده می‌شود. نمای این عکس به شکلی ست که مخاطب احساس کند او مالک این خودروی میلیاردی ست.

" هانی کرده" یک روز ویدئویی منتشر کرده که درآن به همراه نوچه هایش به هیئت مذهبی رفته اند. یک روز هم با یکی از شاخ‌های اینستاگرام داود هزینه (داود غفاری) قرار گذاشته و روزی هم اسلحه به دوش مدعی شده که مدافع حرم شده است. البته او بار‌ها تصاویر خود و بازیکنان سابق وکنونی تیم استقلال را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. بسیاری از کاربران فضای مجازی گفته اند که او میل به دیده شدن دارد، برای همین از هر روشی برای جذب مخاطب استفاده می‌کند.

"هانی کرده" بار‌ها در ویدیو‌های اینستاگرامی دیگر لات‌ها و اراذل و اوباش را تهدید کرده است. به همین دلیل در اسفند سال ۹۷ به اتهام تخلف در فضای مجازی بازداشت و مدتی بعد هم آزادشد. او پس از این اتفاق گفته بود که من از سال ۱۳۹۰ به بعد دست از خلاف کشیده ام.
 
به هر حال " هانی کرده" زنده است و رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید نیز گفته که تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار دارد. با این حال باید منتظر بررسی‌های پلیس ماند و دید که هدف حمله این افراد چه بوده است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.