یک رسانه آمریکایی: سامانه‌های پاتریوت آمریکا در بحرین به حالت آماده باش درآمد

مقام‌های مطلع آمریکایی از تحرکات و آماده باش برخی یگان‌های ارتش آمریکا مستقر در بحرین خبر داده‌اند.
جمعه، 13 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
یک رسانه آمریکایی: سامانه‌های پاتریوت آمریکا در بحرین به حالت آماده باش درآمد
به گزارش راسخون به نقل از مشرق، برخی مقام‌های آمریکایی مدعی شدند که پایگاه پنجم نیروی دریایی آمریکا و تجهیزات پدافند موشکی  این کشور در منطقه به حالت آماده باش درآمده است.

به نوشته «نیوزویک» برخی مقام‌های آمریکایی گفتند که بعد از عملیات (تروریستی) بامداد جمعه علیه سردار سلیمانی  و برخی مقام‌های عراقی که به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا صورت گرفت، برخی هواپیماهای نیروی هوای آمریکا و نیروهای ویژه این کشور پایگاه نظامی خود در سواحل شرقی  را ترک کردند.

به نوشته این منبع خبری، مقاهای مطلع  به مکان اعزام این نیروها هیچ اشاره‌ای نکردند.

این مقام‌های مطلع آمریکایی که به نام آن‌ها هیچ اشاره‌ای نشده در گفت‌وگو با نیوزویک از آماده باش سامانه‌های ضد موشک پاتریوت ارتش آمریکا مستقر در بحرین، مقرهای فرماندهی ناوگان پنجم دریایی آمریکا در این کشور و تدابیر امنیتی در اطراف سفارت آمریکا در «منطقه سبز» در بغداد ، پایتخت عراق خبر دادند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) صبح جمعه مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است.

پنتاگون در این بیانیه بی‌اساس مدعی شد، سردار سلیمانی در حال طراحی برنامه‌هایی برای حمله به دیپلمات‌ها و نیروهای آمریکا در عراق و سراسر منطقه بود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.