هیچ گونه کمبودی در تولید مواد ضد عفونی‌کننده در کشور وجود ندارد/ راه‌اندازی کارخانه تولید الکل در استان تهران

معاون امور هماهنگی استاندار تهران گفت: با افزایش تولید واحدهای تامین‌کننده مواد اولیه هیچ گونه کمبودی در تولید مواد ضد عفونی‌کننده و شوینده بهداشتی در کشور وجود ندارد.
چهارشنبه، 14 اسفند 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هیچ گونه کمبودی در تولید مواد ضد عفونی‌کننده در کشور وجود ندارد/ راه‌اندازی کارخانه تولید الکل در استان تهران
به گزارش راسخون، محمد امامی امین عصر امروز در حاشیه بازدید از ۳واحد تولیدی ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده و محصولات بهداشتی در شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور که نیاز به مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده در جامعه زیاد است، با افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و تامین‌کننده مواد اولیه در کشور هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

امامی امین افزود: با توجه به شرایط کشور، مدیران این شرکت‌ها با تغییر خطوط تولید و افزایش ظرفیت تولید، در تلاش هستند تا نیاز بازار مصرف را تامین کنند و برای اینکار با استفاده از ظرفیت و امکانات دستگاه‌های متولی در حال توزیع به صورت شبکه‌های مویرگی هستند و تا اشباح بازار این کار ادامه خواهد داشت. 

وی با تاکید برافزایش ظرفیت چند برابری شرکت‌های تولیدی بیان کرد: در حال حاضر در سطح استان تهران، شرکت‌هایی که در زمینه تولید مواد شوینده بهداشتی، نظافتی و ضدعفونی‌کننده مشغول فعالیت هستند علاوه بر تامین نیاز استان تهران، بخش مهمی از نیازهای سایر استان‌های کشور را هم تامین می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه غالب شرکت‌های تولید محصولات بهداشتی، شوینده و ضد عفونی‌کننده با کمبود مواد اولیه مواجه هستند، تاکید کرد: با توجه به اینکه بخشی از مواد اولیه واحدهای تولیدی استان تهران خارج از استان تامین می‌شود با هماهنگی‌ها، مکاتبات و رایزنی‌هایی که با سایر استان‌ها انجام شده مواد اولیه موردنیاز این واحدها در اسرع وقت تامین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی مواد شوینده و ضد عفونی کننده در داخل کشور تولید و عرضه می‌شود،گفت: ما امروز با تلاش‌های رزمندگان عرصه اقتصادی، در کشور در زمینه تامین مواد اولیه این شرکت‌ها کمبودی نداریم و با توجه به اینکه شرکت‌هایی که در زمینه تولید مواد اولیه فعال هستند، با افزایش تقاضا مواجه شده‌اند در تلاش هستند با افزایش ظرفیت تولید، تمام مواد اولیه مورد نیاز شرکت‌ها و مجموعه‌های تولیدی را تامین کنند.

امامی امین با اشاره به عدم وجود واحد تولید الکل مورد نیاز صنایع تولید مواد ضد عفونی‌کننده و شوینده در استان تهران تاکیدکرد: با هماهنگی به عمل آمده با تعدادی از صنعتگران و تولیدکنندگان به زودی نخستین واحد تولید الکل مورد نیاز صنایع تولیدی در استان تهران راه‌اندازی می‌شود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی کشور که عده‌ای افراد سود جو و فرصت طلب می‌خواهند با ایجاد جو ناآرام در عرصه اقتصادی، وضعیت ملتهبی بر جامعه حاکم کنند هوشیاری و همکاری مردم می‌تواند مانع از سود جویی این افراد شود و تولیدکنندگان هم در تلاش هستند با افزایش تولیدات خود نیازهای مردم را تامین کنند. 


منبع: فارس


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما