اختصاص ۷۰۰ میلیون ریال برای تهیه و توزیع مواد ضد عفونی کننده در مناطق محروم توسط حسینیه اعظم زنجان

مدیرکل اوقاف استان زنجان گفت: مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای خرید و مواد ضدعفونی و توزیع در مناطق محروم و کم برخوردار زنجان توسط حسینیه اعظم زنجان اختصاص یافت.
سه‌شنبه، 27 اسفند 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اختصاص ۷۰۰ میلیون ریال برای تهیه و توزیع مواد ضد عفونی کننده در مناطق محروم توسط حسینیه اعظم زنجان
به گزارش راسخون؛ حجت الاسلام مختار کرمی، با بیان اینکه مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای خرید مواد ضدعفونی و توزیع در مناطق محروم و کم برخوردار زنجان توسط حسینیه اعظم زنجان اختصاص یافت، گفت: این میزان اعتبار از محل عوایدحسینیه اعظم زنجان بود و برای خرید مواد ضدعفونی کننده برای مناطق محروم و کمتر برخوردار زنجان هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر سلامت جسمی، سلامت روانی و روحی جامعه نیز ازجمله مسائل حائز اهمیت است که دست‌اندرکاران در برابر آن مسئول هستند، افزود: بسته‌های بهداشتی رایگان که شامل (تعدادی ماسک، پکیج آموزشی و محلول‌های ضدعفونی) است در مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

کرمی با اشاره به اینکه امروز سنت حسنه وقف می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی باشد وقف سرمایه عظیم انسانیت است که ریشه در نهاد آدمی دارد؛ ادامه داد: حس نو دوستی انسان، او را به بهترین نوع احسان و خدمت رسانی در جامعه هدایت می‌کند.

مدیرکل اوقاف استان زنجان گفت: با توجه به اینکه بیشترین روستا در استان زنجان متعلق به شهرستان خدابنده هست لذا در همین راستا بسته های بهداشتی رایگان برای پیشگیری از شیوع کرونا در سطح شهرها و روستاهای شهرستان خدابنده توزیع شد.

کرمی با بیان اینکه برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا ۴ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک مواد ضد عفونی کننده دستکش بین مردم شهرستان خدابنده در حال پخش هست، افزود: اداره اوقاف قیدار هم از عوائد موقوفات قیدار نبی (ع) تعداد ۴ هزاربسته فراهم کرده که بین افراد توزیع خواهد شد که شامل ژل ضدعفونی‌کننده ،دستکش وماسک بوده است .


منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امورخیریه


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما