دولت انگلیس یک واحد ویژه ضربتی مبارزه با شایعات کرونا در نهاد نخست‌وزیری ایجاد کرد

سفیر کشورمان در لندن اعلام کرد دولت انگلیس یک واحد ویژه ضربتی در نهاد نخست‌وزیری این کشور به‌منظور مبارزه با پخش شایعات در خصوص ویروس کرونا راه‌اندازی کرده است.
سه‌شنبه، 20 اسفند 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دولت انگلیس یک واحد ویژه ضربتی مبارزه با شایعات کرونا در نهاد نخست‌وزیری ایجاد کرد
به گزارش راسخون، ‏حمید بعیدی‌نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران شامگاه دوشنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد که دولت انگلیس به‌منظور مقابله با پخش شایعات و اطلاعات نادرست در خصوص ویروس کرونا در رسانه‌ها اقدام به ایجاد یک واحد ضربتی ویژه در نهاد نخست‌وزیری این کشور کرده است.

بعیدی‌نژاد در پیام توئیتری خود در این خصوص نوشت: «دولت انگلیس امروز به‌گزارش رسانه‌های این کشور، برای مقابله با پخش شایعات و اطلاعات نادرستی که رسانه‌ها و یا سایتها در خصوص ویروس کرونا منتشر می‌کنند، اقدام به ایجاد واحد ویژه ضربتی در نخست‌وزیری نموده است. این واحد وظیفه دارد در صورت مشاهده اخبار و شایعات کذب، به‌سرعت به حذف خبر یا واکنش مناسب در برابر آن دست بزند. از نظر  دولت انگلیس، مدیریت رسانه‌ای بخش مهمی از برنامه ملی مقابله این کشور با این ویروس می‌باشد.»

بر اساس آخرین آمارهای رسمی اعلام‌شده از سوی دولت انگلیس، تاکنون بیش از 320 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از بین آنها 5 نفر جان خود را از دست داده‌اند.


منبع: تسنیم


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.