نمی توانیم تمرینات را به خاطر کرونا تعطیل کنیم

جزینی در گفتگو با راسخون: محمد بنا در مورد المپیکی ها تصمیم می گیرد/هیچ فرنگی کاری برای توکیو انتخاب نکردیم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با بیان اینکه محمد بنا در مورد المپیکی ها تصمیم نهایی را می گیرد، گفت: هنوز هیچ کشتی گیری را برای توکیو انتخاب نکرده ایم.
چهارشنبه، 21 اسفند 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
جزینی در گفتگو با راسخون: محمد بنا در مورد المپیکی ها تصمیم می گیرد/هیچ فرنگی کاری برای توکیو انتخاب نکردیم
رسول جزینی دستیار اول محمد بنا در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات آسیایی هند اظهار داشت: خدا را شکر از 9 نفری که برای حضور در این رقابت ها صلاحیت داشتند، برای اولین بار همه ی آنها مدال گرفتند. تیمی که میانگین سنی آنها پائین بود، توانست قهرمانی آسیا را بگیرد. میدانی که یکی از مسابقات رسمی بزرگ ماست، توانستیم خوش بدرخشیم و چندین بار پرچم کشورمان بالا رفت. در مجموع از عملکرد تیم راضی هستیم.
 
وی افزود: در مسابقات آسیایی هدف ما علاوه بر کسب نتیجه، آینده نگری بود. می خواستیم به جوان ها میدان بدهیم تا بتوانیم برای بزرگسالان پشتوانه سازی هم داشته باشیم. توانستیم به هدف خود برسیم. این مسابقات برای جوان ها کسب تجربه بود تا بتوانند برای باتجربه ها رقیب باشند. این میدان های بین المللی جوان ها را آبدیده می کند. آنها می توانند در این گونه مسابقات محک بخورند و تجربه بیاندوزند.
 
مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران تصریح کرد: همه ی کشورها روی گرفتن سهمیه المپیک تمرکز کرده اند و تلاش دارند تا در وزن های باقی مانده، به المپیک برسند. اما در برخی وزن ها کشتی گیران خوبی آمده بودند. نمی توانم بگویم که سطح مسابقات خیلی عالی بود اما در مجموع خوب بود. کشتی گیران ما خیلی خوب ظاهر شدند و با عملکردی که داشتند، نشان دادند که استعداد خوبی برای آینده ی کشتی ایران وجود دارد و می توانند جای بزرگان را پر کنند.
 
رسول جزینی گفت: مهمترین رویدادی که پیش روی ما است، کسب سهمیه ی کامل المپیک است. اولین مسابقه ی برون مرزی که سال آینده داریم، مسابقاتی است که اوایل اردیبهشت داریم که البته ممکن است به خاطر این ویروس تاریخش تغییر کند. در مسابقات آسیایی و گزینشی باید کشتی گیران ما شرکت کنند تا در مورد المپیکی شدن آنها تصمیم بگیریم.
 
وی خاطرنشان کرد: ما 3 سهمیه گرفتیم و دنبال 3 سهمیه ی دیگر هم هستیم تا بگیریم. امیدواریم بتوانیم به هدف خود برسیم. کشتی ورزش بی رکورد است و آبستن اتفاقات غیرقابل پیش بینی است. ولی امیدواریم بچه ها بتوانند با تمام توان پیش بروند و کشتی بگیرند و هرچه لیاقتش را دارند، به دست بیاورند.
 
دستیار محمد بنا افزود: هیچ کسی از الان برای فیکس المپیک در نظر گرفته نشده است و همه ی فرنگی کاران شانس حضور در المپیک را دارند. همان طور که گفتم همه ی گروهها شانس حضور در تیم ملی را دارند. گروهی که مسابقات آسیایی رفتند، گروهی که در مسابقات آینده می روند و گروهی که تیم اصلی را تشکیل می دهند، در یک مسابقه ی گزینشی شرکت می کنند و برترین هر اوزان دوبنده ی تیم ملی را در المپیک برتن می کند. به جایی باید برسیم که شایسته ترین و لایق ترین کشتی گیران راهی المپیک شوند. برای ما فرقی نمی کند که چه ورزشکاری راهی المپیک شود.
 
رسول جزینی گفت: تصمیم نهایی را محمد بنا در مورد المپیکی ها می گیرد. به هرحال او با کادر خود مشورت می کند. به هرحال الان شرایط سختی داریم و باید از ورزشکاران در مقابل این بیماری محافظت کنیم. نمی توانیم به خاطر ویروس تمرینات را تعطیل کنیم. زمانی برای آماده سازی نداریم. نمی توانیم همه چیز را دستخوش این بیماری قرار دهیم. از مردم می خواهیم که ما را دعا کنند. کادر تیم ملی و همه ی اعضا تلاششان این است که تیم را به خوبی آماده ی المپیک کنند تا دل مردم با نتایج و مدال ها شاد شود. در این اوضاع روحی و بیماری مردم رعایت کنند و در خانه بمانند. خواهش دارم از مسئولین که در این زمان باقی مانده، امکاناتی که باید را فراهم کنند تا با آمادگی خوب به مصاف رقیبان المپیکی برویم. کشتی گیران ما هم نیاز به روحیه و انگیزه دارند و امیدوارم این انگیزه و روحیه به آنها داده شود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط