سخنگوی وزارت خارجه: هر ادعای پوچی که هر رژیم و فردی مطرح کرد نباید مبنای سوال آژانس باشد

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با دفاع از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان تاکید کرد: هر ادعای پوچی که هر رژیم و فردی مطرح می‌کند ، نباید مبنای سوال آژانس از کشورها باشد.
چهارشنبه، 21 اسفند 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سخنگوی وزارت خارجه: هر ادعای پوچی که هر رژیم و فردی مطرح کرد نباید مبنای سوال آژانس باشد
به گزارش راسخون، سید عباس موسوی صبح روز چهارشنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران داخلی و خارجی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در پاسخ به سوالی در مورد گزارش اخیر آژانس مبنی بر اینکه ایران فعالیت هسته‌ای در مناطق اعلام نشده داشته است  و تاکید آژانس جهت بازدید از این مناطق تصریح کرد : هر ادعای پوچی که هر رژیم و فردی مطرح کرد نباید مبنای سوال آژانس باشد.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد : بنا نیست هر ادعا و سؤال بی مبنا و پایه‌ای توسط آژانس مطرح و ایران به آن پاسخ دهد.

سخنگوی وزارت خارجه  در ادامه  نشست خبری خود  در پاسخ به سؤالی درباره برگزاری تحلیف هم‌زمان دو رئیس‌جمهور در افغانستان   و ادعای هم‌زمان  اشرف غنی و عبدالله عبدالله مبنی بر رییس جمهور بودن افغانستان  و نگاه ایران به این تحولات گفت: از مدت‌ها قبل تمام تلاش خود را در سطوح مختلف برای همگرایی و همدلی مردم افغانستان، گروه‌ها و شخصیت‌ها در این کشور انجام دادیم و به طرفین گفته‌ایم که تنها راه رونق و رفاه و ثبات و امنیت در افغانستان تشکیل یک دولت فراگیر و وحدت شخصیت‌ها، گروه‌ها، احزاب و مسئولان است.

این دیپلمات  کشورمان خاطرنشان کرد: ما  به تلاش‌های خود در این زمینه  ادامه می‌دهیم و امیدواریم به نتیجه برسد و ثبات سیاسی به افغانستان برگردد و دوستان ما در این  کشور همسایه  از این مرحله عبور کنند. 

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد : ایران همه توان خود را به کار خواهد گرفت تا این اتفاق در کشور دوست و برادر ما جمهوری اسلامی افغانستان رخ دهد و موضوع پیش آمده حل شود .


منبع: ایسنا


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.