درب‌های حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به روی زائران تا اطلاع ثانوی بسته شد

برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با تفاهم تولیت حرم حضرت معصومه(س)، تولیت مسجد مقدس جمکران و استاندار قم درب‌های حرم مطهر و مسجد جمکران تا اطلاع ثانوی به روی زائران بسته شد.
دوشنبه، 26 اسفند 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
درب‌های حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به روی زائران تا اطلاع ثانوی بسته شد
به گزارش راسخون، در پی شیوع بیماری کرونا و با هدف پیشگیری از هرگونه اجتماع مردم برای کنترل این بیماری، استاندار قم، تولیت حرم حضرت معصومه(س) و تولید مسجد مقدس جمکران در نامه‌ای مشترک اعلام کردند درب‌های این اماکن مقدس تا اطلاع بسته خواهد بود.
 

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

شهر مقدس قم و حرم نورانی حضرت معصومه(س) مطابق نص صریح روایات ملجأ و ماوای شیعیان و آشیانه آرام اهل‌بیت عصمت و طهارت بوده و هست، اماکن مقدسی که آسمانی‌ترین اماکن زمین هستند و قرن‌هاست دل‌های مؤمنان پیوندی ناگسستنی با آن‌ها دارند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به‌منظور رعایت جوانب پیشگیرانه و حفظ سلامت زائران و مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی علاوه بر انجام ضدعفونی مکرر روزانه، اقدام به اعمال محدودیت‌های لازم و تعلیق مراسم‌ها و برنامه‌های مرسوم خود کردند. اکنون نیز به اطلاع دلدادگان خاندان نبوت و امامت می‌رساند به‌منظور کمک به قطع زنجیره این بیماری به‌شدت مسری، و بنا بر درخواست و تأکید ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی درب‌های حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران بسته خواهد بود.

امید آنکه با لطف خداوند متعال و توسل به اهل‌بیت(ع) و رعایت همه جوانب بهداشتی این بیماری به‌زودی زود از جامعه رخت بربندد و بیش‌ازپیش پذیرای زائران و شاهد محافل باشکوه معنوی در این اماکن مقدس باشیم.


منبع: تسنیم


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.