پیام تبریک راسخون به مناسبت سال «جهش تولید»

پرتال فرهنگی راسخون ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم علیه السلام، برای تمامی هموطنان عزیز سالی پربار و پرخیر و برکت به همراه سلامتی و عزت آرزو می کند.
جمعه، 1 فروردين 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پیام تبریک راسخون به مناسبت سال «جهش تولید»
بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

تمام سرزمینم غرق در موسی بن جعفر شد      تو حول حالنایی حال و روزم با تو بهتر شد

کنون دریای طوفانی است ایران ، ناخدایی کن      نمک گیر تبار توست این کشور دعایی کن

که ایران در تو می بیند بهار سرزمینش را      کنار سفره باب الحوائج هفت سینش را

روح زندگی، طراوت و نشاط و شادابی بار دیگر در کالبد جهان دمید و دشت  و دمن را به جامه سبز دیبای بهاری آراست.

آغاز سال 99، سال جهش تولید با سالروز شهادت باب الحوائج امام موسی بن جعفر علیه السلام در حالی عجین شد که نه تنها کشور عزیز ما، بلکه جهان با یک اپیدمی فراگیر، دست و پنجه  نرم می کند. امسال در حالی بهار، مهمان خانه های ما می شود که عده ای از هموطنان ما در سوگ عزیزانشان نشسته اند. گروهی در بستر بیماری اند و بسیاری از پزشکان و پرستاران خدوم و نیروهای بسیج و مردمی جان بر کف از اقشار مختلف جامعه، در خط مقدم مبارزه با این بیماری شایع، در بیمارستان ها مشغول خدمت رسانی اند.

بخش قابل توجهی از شهدای خدمت و سلامت نیز، امسال در کنار ما نیستند و در جوار رحمت الهی، آرمیده اند. 

سزاوار است  که مردم عزیز و ملت شریف و بزرگوار ما، هر کسی به سهم خود، در این جنگ احتمالا بیولوژیکی نقش خود را ایفا کند و شعار #درخانه_میمانیم را عملیاتی کرده و با رعایت دستورات و آموزه های پزشکی، زنجیره انتقال و سرایت این بیماری را قطع کنند.

 رهبر معظم انقلاب هم امسال مانند سالهای گذشته و در اوج تحریم های ظالمانه و احمقانه دشمنان دیرینه مردم ایران، امسال را سال جهش تولید  نامگذاری کردند. این نامگذاری به جا  و زیبنده، اشاره ای به ضرورت تلاش دو چندان تولیدکنندگان داخلی و اهتمام بیش از پیش مسئولین به حمایت از تولید ملی دارد. به امید ایرانی، سرافراز و سربلند.

پرتال فرهنگی راسخون ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم علیه السلام و همچنین ابراز همدردی با همه عزیزانی که در سوگ عزیزانشان جامه سیاه به تن کرده اند، برای تمامی هموطنان عزیز سالی پربار و پرخیر و برکت به همراه سلامتی و عزت آرزو می کند. نوروزتان پیروز

پرتال فرهنگی راسخون


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.