ماموریت ویژه رئیس جمهور ‌به ‌استاندار ‌هرمزگان برای نظارت بر ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی

رئیس جمهور در جلسه ویدئو کنفرانسی با استاندار هرمزگان ضمن بررسی آخرین وضعیت هرمزگان خواستار نظارت بر گمرک شهید رجایی و تسریع در ترخیص کالاهای پزشکی و بهداشتی توسط فریدون همتی شد.
چهارشنبه، 6 فروردين 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ماموریت ویژه رئیس جمهور ‌به ‌استاندار ‌هرمزگان برای نظارت بر ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی
به گزارش راسخون، دکتر حسن روحانی در ارتباط ویدئو کنفرانس با فریدون همتی استاندار هرمزگان و مدیران دستگاه های اجرایی استان از مردم هرمزگان به دلیل رعایت توصیه های بهداشتی و ماندن در منازل تشکر کرد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در هرمزگان و خدمات ارائه شده به سیل زدگان هرمزگانی اظهار داشت: در شرایط فعلی باید نظارت ویژه‌ای بر گمرکات وجود داشته باشد تا کالاهای مورد نیاز مردم به ویژه اقلام پزشکی و بهداشتی از گمرکات به موقع ترخیص شده و در اختیار مردم و کادر بهداشت و درمان قرار گیرند.

روحانی با اشاره پیشنهاد فریدون همتی  برای احداث سدهای جدید در هرمزگان تاکید کرد: دولت از سد سازی های جدید در هرمزگان استقبال می کند و در این زمینه مساعدت و کمک های لازم را خواهد داشت لذا برای ساخت این سدها باید سرمایه گذاران نیز جذب شوند و با استفاده از مشارکت سرمایه گذاران ساخته شوند.

دکتر روحانی با اشاره به گزارش استاندار هرمزگان در خصوص میزان خسارت‌های ناشی از سیل به بخش‌های زیربنایی، کشاورزی و تاسیسات آب و برق  و پیشنهاد ارائه شده برای کنترل آب‌های سطحی استان از اعلام آمادگی دولت به منظور تسریع در روند امور، از سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی برای احداث سد در سطح استان خبرداد.

وی همچنین با اشاره به شیوع کرونا در کشور و وقوع سیلاب در بخش هایی از هرمزگان خواستار توجه بیشتر به سیل زدگان و امدادگران و اعمال و رعایت مسائل بهداشتی برای در امان ماندن از بیماری کرونا برای آن ها شد.

رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: بی‌تردید کادر بهداشت و درمان سراسر کشور در مواجهه با ویروس کرونا کار بسیار بزرگی را انجام می‌دهند و همه ملت ایران قدردان فداکاری آنها هستند.


منبع: تسنیم


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.