میثم رضاپور در گفتگو با راسخون:

رفتن نادری را بزرگ نکنید؛ او بازیکن معمولی بود/پرسپولیس مدعی اول قهرمانی لیگ بیستم است

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه محمد نادری یک بازیکن معمولی بود و رفتنش به استقلال را بزرگ نکنید، گفت: قرمزها رفته رفته بهتر می شوند و یقین بدانید این تیم مدعی اول قهرمانی در لیگ بیستم است.
سه‌شنبه، 20 آبان 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
رفتن نادری را بزرگ نکنید؛ او بازیکن معمولی بود/پرسپولیس مدعی اول قهرمانی لیگ بیستم است
میثم رضاپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به تساوی پرسپولیس مقابل سایپا در بازی ابتدایی لیگ بیستم، اظهار داشت: پرسپولیس در سال های اخیر عادت داشت بازی های ابتدایی را برنده از زمین خارج شود. بعد از صعود این تیم به فینال آسیا حتی یک ساعت تیم رنگ آرامش به خود ندید و دائم حواشی داشت. متاسفانه این حاشیه ها از سمت خودی ها و 90 درصد از سمت مدیریت برای تیم ایجاد شد. مدام مدیریت در حال صحیت کردن بود و هرچه بود و نبود را می گفت. تیم یکی از بهترین مدافعان خود که شجاع خلیل زاده بود را از دست داد. نزدیک بود بشار رسن هم برود اما ماند. طبیعی است که این حواشی روی تیم اثر منفی می گذارد. خدا را شکر که این حواشی با رفتن رسول پناه از سر باشگاه کم شد و تیم در شروع بازی ها توانست کمی رنگ آرامش را ببیند. البته از لحاظ نتیجه گرفتن مساوی برای پرسپولیس خوب نبود اما از لحاظ ایجاد موقعیت تیم خوب کار کرد و اگر گلر سایپا نبود، با اختلاف می توانست برنده شود. با این حال نباید نگران شد چون تیم رفته رفته بهتر می شود و قطعا تا فینال آسیا آماده خواهد شد.
 
تیم ها مقابل پرسپولیس بسته بازی می کنند
وی افزود: همیشه تیم ها مقابل پرسپولیس بسته بازی می کنند. دیدید که تیم سایپا هم این حربه را در پیش گرفت و با بازیکنان جوان و سرعتی ای که در خط حمله داشت، سعی می کرد در ضد حملات به گل برسد. در یکی دو صحنه می خواستند از این فرصت سود ببرند که مدافعان هوشیار بودند و اجازه ندادند دروازه ی پرسپولیس باز شود. در مجموع تیم سایپا نسبت به فصل گذشته، باتجربه تر شده و بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته آنها با جوان ترها ترکیب خوبی را شکل داده اند. مطمئن باشید این تیم یقیه ی خیلی از تیم های دیگر را خواهد گرفت. آنچه مهم است اینکه باید به تیم فرصت داد. مطمئن باشید پرسپولیس راه می افتد و به روزهای خوب خود می رسد. فراموش نکنید که این تیم دستش بسته است. تازه شروع لیگ است و در مسابقه های بعدی تیم هم روان تر و هم بهتر بازی خواهد کرد. خوبی لیگ این است که فرصت جبران وجود دارد و بقیه هم امتیاز از دست خواهند داد. البته موضوعی که برای من تعجب برانگیز بود که چطور سازمان لیگ اجازه ی بازی در زمین دستگردی داد. آنجا واقعا نمی شود تمرین کرد چه برسد به بازی رسمی. تیم ها در آن زمین به مشکل می خورند و مصدومیت بازیکنان هم بیشتر می شود.
 
لیگ برتر فدای فینال آسیا نمی شود
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: بعد از مشکلاتی که این تیم پشت سرگذاشت، بازیکنان نیاز به زمان دارند. انشالله برای فینال آسیا دیگر دغدغه ای نخواهیم داشت و تا آن موقع تیم به شرایط خوبش می رسد. معتقدم لیگ برتر فدای فینال آسیا نمی شود. چون آنجا فقط تک بازی است. فینال آسیا با لیگ زمین تا آسمان فرق می کند. بازی های لیگ هنوز حساس نشده و هفته های ابتدایی است. بازی های اول پرسپولیس می تواند برای این تیم حکم بازی های تدارکاتی خوب را داشته باشد تا برای فینال به آن شرایط ایده آل برسند. مهم این است که تیم بتواند رفته رفته شکل بگیرد و هماهنگ شود. شک نکنید اگر پرسپولیس راه بیافتد، می تواند مثل سال های اخیر بازهم مدعی اصلی قهرمانی باشد. درست است که چند بازیکن از تیم رفته اند اما این بازیکنان سالهاست کنار هم بازی کرده اند و می دانند که برای موفقیت باید تلاش کنند.
 
پرسپولیس در روزهای سخت کارهای بزرگ می کند
میثم رضاپور گفت: به نظرم کادر فنی پرسپولیس باید بازی های لیگ را با ترکیبی که می خواهد در فینال آسیا بازی کند، به زمین بفرستد. این تیم چند بازیکن خودش را در فینال آسیا ندارد. این می تواند یکی از راهکارها باشد. وحید امیری و احسان پهلوان را ندارند و باید جایگزین هایی که می خواهند بازی کنند را در ترکیب اصلی بگذارند. بازی را باید جوری پیش ببرند که زودتر در بازی ها به گل برسند. پرسپولیس در خط حمله دستش خالی است اما چاره ای نیست و باید با همین نفرات کار کند. مهدی عبدی بازیکن جوان و خوبی است. او دومین سالی است که در ترکیب بازی می کند و حالا اعتماد به نفس دارد. او گل مهمی مقابل النصرعربستان زد و می تواند بهتر خودش را نشان دهد. او باید بیشتر میدان ببیند تا بتواند آن طور که باید از موقعیت ها سود ببرد. این تیم نشان داده که در روزهای سخت کارهای بزرگی انجام می دهد و امیدواریم بتواند در فینال آسیا جام را بگیرد.
 رفتن نادری را بزرگ نکنید؛ او بازیکن معمولی بود/پرسپولیس مدعی اول قهرمانی لیگ بیستم است
پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است
وی خاطرنشان کرد: صددرصد پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است. خدا را شکر قبل از شروع لیگ حواشی برطرف شد. همان طور که گفتم بیشتر حواشی از سوی مدیریت ایجاد می شد که او را برکنار کردند. 90 درصد حاشیه ها از طرف کادر مدیریت بود که جمع و جور شد. اگر این حاشیه ها ادامه داشت، آدم نگران می شد اما مردم همه چیز را فهمیدند و کسانی را هم که می باید می شناختند شناختند. یکسری رفتارها در شان پرسپولیس نبود. کاری کردند که صدای همه ی بازیکنان و هواداران و پیشکسوتان درآمد. مگر می شود که تیمی به فینال آسیا برود و تیمش این همه حاشیه داشته باشد. مگر می شود فینالیست آسیا مشکل مالی داشته باشد و باشگاه نتواند خرج های روزمره ی خود را تامین کند. تیم های دیگر طوری خرج می کنند که انگار آنها به فینال آسیا رفته اند. اما پرسپولیس نمی تواند پول بازیکنانش را بدهد و با آنها تمدید کند.
 
بازیکنان جدید پرسپولیس بی حاشیه هستند
پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان جذب شده با مطالعه به تیم آمده اند، خاطرنشان کرد: قطعا کادر فنی نقاط ضعف تیم را دیده و باآنالیز دقیق دنبال بازیکن رفته اند. بازیکنانی که به پرسپولیس آمده اند، بدون حاشیه و در خدمت تیم هستند و جزو خوب های لیگ سال قبل ما بودند. آنها در لیگ قهرمانان آسیا هم توانایی های خود را نشان دادند. حیف که فقط عیسی آل کثیر باناعدالتی ای اف سی محروم شد و پرسپولیس نتوانست از توانایی این بازیکن در لیگ و حتی فینال آسیا که مهم هم بود، سود ببرد. امیدوارم این بازیکن انگیزه ی خود را حفظ کند و بعد از پایان محرومیت با آمادگی بالا بتواند دوباره بدرخشد.
 
محمد نادری بازیکن معمولی بود
میثم رضاپور در خصوص پیوستن محمد نادری به استقلال گفت: نظر خاصی ندارم. نادری یک بازیکن خیلی معمولی ای بود که نیازی نیست این قدر رفتنش را بزرگ کنیم و به آن بپردازیم. این انتقال کاملا معمولی بود و نمی شود گفت که یک ستاره از پرسپولیس به استقلال رفته است. از لحاظ فنی بازیکن معمولی بود. اگر محمد انصاری مصدوم نمی شد شاید آن 2، 3 بازی را هم برای پرسپولیس به میدان نمی رفت. اگر محمد نادری هم در پرسپولیس می ماند، یقین بدانید به او بازی نمی رسید چون سعید آقایی از او خیلی بهتر است و او باید نیمکت نشین آقایی می شد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.