بهترین اساتید فیزیک کنکور سراسری در ایران کدامند؟

اساتیدی زیادی در رشته فیزیک هستند که با تدریس و مهارت خود در این درس، عنوان بهترین معلم فیزیک کنکور را به خود اختصاص داده‌اند.
پنجشنبه، 27 مرداد 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
بهترین اساتید فیزیک کنکور سراسری در ایران کدامند؟
طبق آخرین اخبار مربوط به کنکور، قرار است دروس عمومی به زودی از دفترچه کنکور سراسری حذف شده و به جای آن تمرکز، دقت و حساسیت طراحان کنکور روی دروس اختصاصی بیشتر شود. اهمیت دروس اختصاصی در کنکور در همه این سال‌ها احساس شده است اما با حذف دروس عمومی این حساسیت خیلی بیشتر از قبل می‌شود.

یکی از درس‌های بسیار مهم دانش‌آموزان کنکور ریاضی و تجربی، درس فیزیک بوده که بدون استثنا برای همه این دانش‌آموزان درسی سخت و چالش‌برانگیز در کنکور است.

شواهد و آمار قبولی‌های کنکور سال‌های قبل نشان می‌دهد که برای قبولی در رشته‌های پزشکی، باید فیزیک را بالای ۵۰ درصد زد که تنها ۱۳ درصد داوطلبان می‌توانند فیزیک کنکور را بالای ۵۰ بزنند. همچنین در رشته ریاضی، درس فیزیک با ضریب ۳ ثابت کرده که شرط لازم برای قبولی در رشته‌های فنی و مهندسی و تاپ ریاضی است.

حال با حذف دروس عمومی در کنکور، اهمیت و حساسیت فیزیک همانند سایر دروس اختصاصی به مراتب بیشتر می‌شود.

بنابراین در این شرایط اهمیت و جایگاه بهترین اساتید فیزیک کنکور سراسری به خوبی مشخص شده که در این مطلب راجع به بهترین اساتید فیزیک کشور و همچنین بهترین معلم فیزیک کنکوری در استادبانک صحبت شده است.

 
بهترین اساتید فیزیک کنکور سراسری در ایران کدامند؟

بهترین اساتید فیزیک کنکور ایران کدامند؟

اساتیدی زیادی در رشته فیزیک هستند که با تدریس و مهارت خود در این درس، عنوان بهترین معلم فیزیک کنکور را به خود اختصاص داده‌اند. اساتید برتر فیزیک کنکور با نحوه تدریس خود و به دلیل از بر بودن تمام نکات و تکنیک‌های فیزک در کنکور و روش‌های تست‌زنی سریع، در حوزه تدریس خصوصی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. 

برای مثال در سطح کشور و با مقایسه دبیران فیزیک کنکور، می‌توان گفت استاد بابا‌خانی و استاد پیمان کامیار جزو اساتید برتر کنکور فیزیک در ایران هستند. اما به دلیل میزان محبوبیت و شهرت برخی از این اساتید فیزیک، دسترسی به آن‌ها بسیار سخت است.

به خصوص برای دانش‌آموزانی که با محدودیت‌ زمان روبه رو هستند. برخی از این اساتید عزیز دبیر پروازی بوده و به جهت تبلیغات سنگین و برگزاری همایش‌های آموزشی در شهرهای مختلف ایران، نمی‌توان به آن‌ها به راحتی دسترسی داشت.

اما با ورود سایت استادبانک به عنوان مرجع برتر آموزش خصوصی در ایران، لیستی از بهترین اساتید فیزیک کنکور تجربی و ریاضی را مشاهده خواهید کرد که علاوه بر شهرت و محبوبیت‌شان در بین دانش‌‌آموزان و داوطلبان کنکور، با نحوه تدریس و نظم خود در استادبانک، توانسته‌اند نتایج شگفت‌انگیزی را برای شاگردان‌شان خلق کنند.
 

بهترین اساتید فیزیک کنکور سراسری در استادبانک کدامند؟

لیست زیر، شامل اساتیدی بوده که لقب بهترین دبیر فیزیک کنکور آنلاین و حضوری را به خود اختصاص داده‌اند. دبیرانی که علاوه بر کیفیت بالای تدریس خود در استادبانک، از بهترین دانشگاه‌های ایران فارغ‌التحصیل شده و در مدارس ممتاز و نمونه دولتی سابقه تدریس بالایی دارند.

1.استاد احسان علیزاده، یکی از بهترین معلم فیزیک کنکور تهران و سایر شهرها

استاد علیزاده سابقه تدریس بالایی در مدارس ممتاز نظیر سلام و تیزهوشان داشته و همچنین سابقه تدریس خصوصی برای دانش‌آموزان خارجی مقیم ایران را نیز داشته‌‌اند. با تدریس خوب خود و برگزاری ۱۴۶۶ جلسه موفق آنلاین و حضوری، توانسته‌اند امتیاز ۴.۹ از ۵ استادبانک را از آن خود کنند.

امتیاز رتبه‌بندی که به سختی به اساتید تعلق می‌گیرد و صرفاً براساس کیفیت و عملکرد‌شان در تدریس به آن‌ها داده می‌شود.

۲.استاد مجتبی نریموسی، بهترین معلم فیزیک در مقایسه دبیران فیزیک کنکور

استاد مجتبی نریموسی، یکی دیگر از اساتید برتر فیزیک کنکور بوده که تاکنون 3172 جلسه موفق حضوری و آنلاین داشته است. با سختگیری تیم کارشناسی استادبانک و زیر نظارت آن‌ها، براساس عملکرد و کیفیت خوب تدریس‌شان و میزان رضایت بالای شاگردان، توانسته‌اند ۹ بار برترین استاد در گروه درسی خود در فصول مختلف شوند.

ایشان کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه شهید چمران اهواز را داشته و عضو بنیاد ملی نخبگان هستند. با پشتکار و تلاش خود توانسته‌اند امتیاز رتبه‌بندی ۵ از ۵ استادبانک را از آن خود کنند.
 
 
بهترین اساتید فیزیک کنکور سراسری در ایران کدامند؟

۳.استاد محمد ‌پوررضا، از برترین اساتید فیزیک کنکور تجربی و ریاضی در ایران

استاد محمد پوررضا با امتیاز رتبه‌بندی ۵ از ۵ و همچنین با برگزاری ۲۲۷۵ جلسه موفق فیزیک پایه و کنکور، توانسته‌اند در بین شاگردان خود به یکی از برترین اساتید فیزیک شناخته شوند.

ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف هستند. همچنین توانسته‌اند ۷ بار برترین استاد در گروه فیزیک دبیرستان و کنکور در فصل‌های مختلف شوند. استاد پوررضا طراح سوالات آزمون‌های کنکور گاج نیز می‌باشند.

در بخش معرفی سایر اساتید فیزیک در استادبانک، استاد احمدرضا کلانتریان، استاد بابک فرج‌الهی، استاد رویا کاتوزیان، استاد شاهین فقیری، استاد احمد جلیلی و استاد محمد آیینی از اساتیدی بوده که با داشتن امتیاز بالا در استادبانک و عملکرد خوب‌شان در تدریس درس فیزیک، جایگاه بالایی را در بین اساتید برتر فیزیک کنکور کسب کرده‌اند.

می‌توانید با ورود به صفحه اساتید فیزیک استادبانک، لیست برترین اساتید فیزیک کنکور تجربی و ریاضی را به همراه نظرات شاگردان هر استاد، رزومه اساتید، سوابق تدریس و ویدئو‌های نمونه تدریس‌شان مشاهده کرده و خود با برترین آن‌ها آشنا شوید.

هزینه و تعرفه تدریس خصوصی فیزیک در استادبانک چقدر است؟

هزینه و تعرفه تدریس خصوصی فیزیک در استادبانک براساس امتیاز‌رتبه‌بندی و میزان ستاره اساتید مشخص می‌شود. طبیعتاً هرچه امتیاز و ستاره استاد بیشتر باشد، هزینه کلاس خصوصی او نیز بیشتر خواهد شد.

در استادبانک هزینه و تعرفه تدریس خصوصی فیزیک، برای یک استاد vip براساس میزان سابقه و فعالیتش در تدریس و همچنین براساس امتیاز رتبه‌بندی، جلسه‌ای حدود ۸۰۰ هزار تومان بوده و برای استاد دیگری، جلسه‌ای ۲۴۷ هزار تومان است.

همچنین هزینه کلاس خصوصی براساس نوع کلاس یعنی آنلاین و حضوری بایکدیگر متفاوت است. اما نکته‌ای که نباید فراموش کرد، کیفیت بالای کلاس‌های استادبانک است.

با وجود اختلاف قیمت و اختلاف در امتیاز رتبه‌بندی، تمامی اساتید استادبانک صلاحیت تدریس را دارند. زیرا در بدو ورود به این مجموعه توانایی‌ها، رزومه و سابقه آن‌ها بررسی شده و تنها اساتیدی تایید می‌شوند که صلاحیت‌های لازم برای تدریس را داشته باشند.

بنابراین هر دانش‌آموزی می‌تواند برای قبولی در کنکور از اساتید یک تا ۵ ستاره و  vipاستادبانک را انتخاب کرده و براساس بودجه خود معلم خصوصی بگیرد.

 
بهترین اساتید فیزیک کنکور سراسری در ایران کدامند؟

با یک کلیک، بهترین استاد فیزیک کنکور را در کنار خود داشته باش!

فرقی نمی‌کند ساکن کجا بوده و چه رشته‌ای از کنکور تجربی و ریاضی را می‌خواهید قبول شوید. برای اینکه فیزیک کنکور را بالای ۵۰ یا حتی بالای ۷۰ درصد بزنید، بهتر است در چند جلسه باتوجه به توانایی خود، بهترین معلم فیزیک کنکور تهران، بهترین معلم فیزیک کنکور شیراز، بهترین معلم فیزیک کنکور مشهد یا شهر خود را که آشنا با تکنیک‌ها و نکات کنکور بوده را درخواست دهید.

می‌توانید برای درخواست معلم خصوصی فیزیک، به استادبانک مراجعه نمایید. زیرا دسترسی به اساتید برتر فیزیک کنکور در این مجموعه راحت است و به راحتی می‌توانید با مقایسه دبیران فیزیک کنکور، معلم مناسبی، متناسب با بودجه و سایر شرایط خود انتخاب کنید.

تنها کافیست روی لینک تدریس خصوصی فیزیک کنکور سراسری کلیک کرده یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ جهت راهنمایی و ثبت درخواست معلم خصوصی تماس بگیرید تا با بهترین اساتید فیزیک کنکور، بهترین تجربه یادگیری فیزیک را برای خود رقم بزنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.