بهترین هتل های استانبول با چشم اندازی زیبا از شهر

بعضی از هتل های 5 ستاره استانبول با چشم اندازی زیبا از شهر وجود دارند که مورد علاقه گردشگران هستند
پنجشنبه، 17 شهريور 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
بهترین هتل های استانبول با چشم اندازی زیبا از شهر
استانبول یکی از تاریخی‌ترین و دیدنی‌ترین شهرهای جهان است. با توجه به اینکه سالانه مسافران زیادی برای بازدید از جاهای دیدنی استانبول به این شهر سفر می‌کنند، هتل‌ های فراوانی در آن ساخته شده‌اند که هر یک از آن‌ها نیازهای گروه‌های خاصی از مسافران را برآورده خواهند کرد.

در این بین، بعضی از هتل های 5 ستاره استانبول با چشم اندازی زیبا از شهر وجود دارند که مورد علاقه گردشگران هستند. اگر شما هم دوست دارید هنگام سفر به استانبول چنین چشم‌انداز زیبایی به شهر داشته باشد، با ما همراه شوید.
 

1. هتل اینترکنتیننتال استانبول

هتل اینترکنتیننتال استانبول (INTERCONTINENTAL) در نزدیکی میدان تکسیم که مشهورترین و پرجنب‌وجوش‌ترین منطقه شهر است، قرار دارد.

این هتل دکوراسیونی کلاسیک و ترکی دارد و تمامی واحدهای اقامتی آن به منظور رفاه و آسایش مسافران، به امکانات رفاهی بسیار خوبی مجهز شده‌اند. با توجه به اینکه حمام آب گرم آن به تازگی بازسازی شده است، این هتل مکانی ایده‌آل برای استراحت و تجربه حمام ترکی محسوب می‌شود.

بدون تردید، رستوران زعفران این هتل یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن نسبت به سایر هتل های استانبول است؛ صرف غذاهای محلی ترکی همراه با تماشای خیره‌کننده‌ترین مناظر از تنگه زیبای بسفر، تجربه‌ای است که فراموش نخواهید کرد.

برای آنکه اقامت خود در استانبول و هتیل اینترکنتیننتال را خاص‌تر کنید، اتاق‌هایی را رزرو کنید که چشم‌اندازی افسانه‌ای از بسفر و میدان تقسیم را پیش روی شما قرار می‌دهند. مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی، از دیگر مناظر باشکوه اتاق‌های این هتل هستند.

 
بهترین هتل های استانبول با چشم اندازی زیبا از شهر

2. هتل ریتز کارلتون استانبول

اگر دوست دارید چشم‌اندازی پانورامیک از استانبول داشته باشید، هتل ریتز کارلتون (THE RITZ-CARLTON) انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. با توجه به اینکه هتل ریتز کارلتون استانبول ارتفاع زیادی دارد  - با وجود تنگه بسفر که زیر پای شما و پل باشکوه بسفر که در سمت چپ‌تان قرار دارد – زیباترین و چشم‌نوازترین مناظر عمرتان را مشاهده خواهید کرد.

علاوه بر اتاق ‌های بسیار لوکسی که به بهترین امکانات رفاهی مجهز شده‌اند، این هتل از موقعیت مکانی خیلی خوبی هم برخوردار است؛ به طوری که با اتومبیل، 15 دقیقه از جاهای دیدنی استانبول مانند بازار بزرگ استانبول، محله سلطان احمد، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی فاصل دارد.

هر چند که هتل به طور کلی رو به منظره‌های بسیار زیبایی از شهر قرار دارد، اما برای آنکه اقامت دلنشین‌تر و به‌یادماندنی‌تری را تجربه کنید، حتما اتاق‌هایی را که رو به تنگه بسفر قرار گرفته‌اند، رزرو کنید. 
 

3. هتل هیلتون بومونتی استانبول

رزرو هتل هیلتون بومونتی استانبول ((Hilton Bomonti)) چشم‌اندازی متفاوت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این هتل در منطقه بومونتی قرار گرفته و تنها 3.5 کیلومتر با میدان تقسیم فاصله دارد. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این هتل، باغ سرسبز آن است که در کنار مناظر دیدنی شهر استانبول، حال و هوایی متفاوت برایتان به همراه خواهد داشت.

تمامی واحدهای اقامتی هتل هیلتون بومونتی به امکانات رفاهی مجهز هستند و با توجه به اینکه پنجره‌های بزرگ سرتاسری (از کف تا سقف) دارند، چشم‌اندازی زیبا از شهر عرضه می‌کنند.

به‌علاوه، این هتل مرکز اسپایی دارد که تراپیست‌های متخصص در آن مشغول به کار هستند و می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. از دیگر امکاناتی که باعث محبوبیت هتل هیلتون بومونتی شده، رستوران 24 ساعته‌ای است که از پنجره‌هایش می‌توانید باغ هتل را تماشا کنید و بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای آسیایی و مدیترانه‌ای را بخورید.
 

4. هتل چیراگان پالاس کمپینسکی استانبول

با اقامت در هتل چیراگان یا چراغان استانبول (ÇIRAĞAN PALACE KEMPINSKI)، به گذشته و گشت‌وگذار در تاریخ پرفرازونشیب ترکیه سفر کنید. هتل چیراگان در منطقه بشیکتاش استانبول که فضایی پرجنب‌وجوشش دارد، قرار گرفته است.

اگر در این هتل اقامت کنید، بسیاری از جاذبه های گردشگری استانبول مانند کاخ دولما باغچه، کاخ ییلدیز و مسجد اورتاکوی در نزدیکی شما قرار خواهند داشت.

علاوه بر این، بعضی از اتاق‌ های هتل منظره‌ای رو به تنگه بسفر و برج دختر استانبول دارند و این یعنی، با انتخاب هتل چیراگان پالاس کمپینسکی سفر به استانبول به یادماندنی خواهد شد.
 

5. هتل پرا پالاس استانبول

هتل پرا پالاس استانبول هتلی متفاوت است! علاوه بر اینکه این رزرو هتل استانبول روزی محل اقامت افراد مشهوری مثل ارنست همینگوی (نویسنده شهیر فرانسوی) و آتاتورک (نخستین رئیس جمهور ترکیه) بوده، گفته می‌شود آگاتا کریستی هم رمان «قتل در اتاق سریع ‌السیر شرق» خود را در اتاق 411 این هتل نوشته است!

این هتل استانبول که در سال 2010 بازسازی شده، اتاق ‌های بسیار لوکس و مجللی دارد و در منطقه تاریخی تپه‌باشی و پرا استانبول قرار دارد. با اقامت در هتل پرا پالاس، چشم‌اندازی به شاخ طلایی استانبول و ایاصوفیه خواهید داشت. همچنین، توصیه می‌کنیم صرف چای در فضای زیبای سالن چای‌خوری مجلل Kubeli Saloon را از دست ندهید.

 
بهترین هتل های استانبول با چشم اندازی زیبا از شهر
 

سخن پایانی

زیبایی‌ها و دیدنی های استانبول تمام‌شدنی نیست. همین مسئله هم خیلی‌ها را به این شهر می‌کشاند و بیشتر گردشگران سفر به استانبول را از تجربیات به یادماندنی خود می‌دانند. به همین خاطر، هتل ‌های زیادی – از هتل های لوکس و 5 ستاره گرفته تا هاستل و اقامتگاه – را در این شهر خواهید یافت.

هر چند که بیشتر هتل های استانبول گزینه‌های مناسبی برای اقامت محسوب می‌شوند، اما آن دسته از هتل‌هایی که مناظری رویایی از شهر را به مسافران عرضه می‌کنند، محبوبیت بیشتری دارند.

برای رزرو هتل های استانبول با بهترین قیمت، به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی مرجع خرید بلیط ارزان هواپیما و رزور هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهد بود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.