بر هم زنند نظم جهانی امپریالیسم

سردار سلیمانی محصول تراز رویش بسیج و برخاسته از انقلاب اسلامی خمینی کبیر(ره) است. انقلاب حضرت امام خمینی معادلات و نظم خود خوانده بازی گردانان جهان را بر هم زد، این انقلاب در شرایطی بسیار سخت؛ رویشی از جنس رویش‌های قرآنی را عینیت بخشید.
پنجشنبه، 15 دی 1401
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بر هم زنند نظم جهانی امپریالیسم
سردار سلیمانی محصول تراز رویش بسیج و برخاسته از انقلاب اسلامی خمینی کبیر(ره) است. انقلاب حضرت امام خمینی معادلات و نظم خود خوانده بازی گردانان جهان را بر هم زد، این انقلاب در شرایطی بسیار سخت؛ رویشی از جنس رویش‌های قرآنی را عینیت بخشید.
 
انقلابی که آورده‌هایش فراوان است و بارش این ثمرات هنوز ادامه دارد، هرچند دشمنان قسم خورده این نظام در وارونه جلوه دادن حقایق تمام توان خود را به کار گرفته اند، منتظر باشید و چشم به راه باشیم که خبرهای مهمی در راه است اما در این نوشتار فقط در پی آنم که نمی‌ از یم وجودی سردار سلیمانی برگیرم و چراغ بصیرت افزای مسیر را نشانه کنم.
 
باید اذعان کرد که حالا حالاها نمی‌توان کتاب قطور این سردار و فرزند خمینی بزرگ و خامنه‌ای حکیم را تورّق کرد و فهمید ما هنوز لایه‌های پنهان و بطون عملکرد موثر و نقش آفرینی سردار سلیمانی را در ۸ سال دفاع مقدس و جنوب شرق و جبهه مقاومت و کشورهای دور و نزدیک را درک نکرده‌ایم و رسیدن به کنه این حقایق زمان خواهد برد.
 
حقیقت این است که دشمنان بیش از ما و داعشی ها خیلی خیلی بیشتر از همه؛ سردار سلیمانی را شناخته بودند و می شناسند و بر اساس همین شناخت می‌ترسیدند و اکنون هراس‌شان از شهید سلیمانی بیشتر شده است، چرا که شهادت سردار سلیمانی حرکت دنیا را در مسیر راهبردی تشکیل تمدن  نوین اسلامی و درک ظهور تسریع کرد.
 
نوع و زمان و چگونگی شهادت سردار سلیمانی و آن تشییع جنازه‌های مردمی، عاشقانه و بی‌نظیر در کشور عراق و شهرهای اهواز و مشهد و تهران و کرمان.... و استقبال و حضور مردم در مراسم سومین سالگرد شهید سردار سلیمانی در ایران و اقصی نقاط جهان پیامی روشن دارد و پویایی انقلاب امام خمینی را حکایت می‌کند.
 
باید صبر کرد و شهیدانه زیست و نترساند و نترسانیم و ملت امام حسین(علیه السلام) ماند؛ تا گذشت زمان از تاکتیک‌های سردار سلیمانی و آثار خون پاکش پرده بردارد و آنگاه خواهیم دید جهانی جرعه نوش و مست می این بسیجی و رویش انقلاب حضرت امام خمینی(ره) شده اند.
 
اگر چه به ظاهر شهید سلیمانی را از دست داده‌ایم، اما حقیقت این است که دنیا سردار سلیمانی را به‌دست آورده است و چراغ راه خویش کرده است، پس جا دارد همه دوستداران اسلام و انقلاب از شهادت سردار سلیمانی نه تنها مأیوس و ناامید نشوند، بلکه مسیر او را روشن و او را همواره حاضر و ایستاده و فرمانده در میدان بدانند.
 
امیدوارم فرصتی پیش آید و توفیق رفیق راهم شود، تا از تلاش‌ها و آورده‌های راهبردی سردار سلیمانی از افغانستان تا سوریه و از لبنان تا آمریکای جنوبی بگویم و بنویسم از خدماتی که سردار سلیمانی به ساحت دین و وحدت و علما و حوزه‌‌های علمیه کرد و گره هایی را باز کرد که سال‌ها علمای بلاد هم برای آن زحمت کشیدند تا گره را بگشایند و آن وفاق را به ارمغان آورند.
 
اقدامات مجاهدانه و بی نظیر سردار سلیمانی نوید بخش این است که آری ؛ با ۳۱۳ نفر می‌توان قیام کرد، قیامی جهانی و امید آفرین، او بسیج را به‌عنوان یک راهبرد مردمی در مقابله با جنود و جبهه استکبار عینیت بخشید و کارهای ناشدنی را انجام داد و محاسبات نظامی دنیا را بر هم زد.

سردار سلیمانی؛ زنده است و این باور عمیق و راسخ دینمداران است. خشنودی قلب قطب عالم امکان و سلامتی فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای و شادی روح سردار سلیمانی، همراهانش و همه شهدا صلوات؛ /محمود کردستانی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.