برپایی مواکب قرار دوازدهم در سالروز میلاد حضرت ولی‌عصر(عج)

مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در آستانه میلاد با سعادت امام دوازدهم، موکب‌های قرار دوازدهم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و محل اجتماعات مردمی برپا می‌شود.
چهارشنبه، 2 اسفند 1402
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برپایی مواکب قرار دوازدهم در سالروز میلاد حضرت ولی‌عصر(عج)
به گزارش راسخون، رضا معممی مقدم از برپایی موکب‌های قرار دوازدهم به مناسبت نیمه شعبان خبر داد و گفت: خداوند منان را شاکریم که به مجموعه سازمان اوقاف و امور خیریه توفیق داد تا طرحی به نام و یاد امام دوازدهم علیه السلام را اجرا کند و اکنون در آستانه نیمه شعبان، ولادت باسعادت آخرین وصی خدا، حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه و همچنین دوازدهمین اجرای این طرح در سال جاری، به شکرانه این توفیق بزرگ، سربازان امام زمان (عج)، عهدی تازه می‌بندند.

وی اظهار کرد: نیمه شعبان، مناسب‌ترین فرصت تبلیغ و ترویچ گفتمان قراردوازدهم است. از این رو با توجه به حضور چشمگیر مردم در شب و روز نیمه شعبان در بقاع متبرکه و همچنین مراکز شهرها، تمهیدات لازم در خصوص برپایی موکبی به نام موکب قراردوازدهم در بقاع متبرکه شاخص شهرستان‌ها و یادر محل اجتماعات مردمی تدارک دیده شده است.

مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: زمان برپایی این موکب‌ها از شب جمعه ۳ اسفندماه لغایت شب دوشنبه ۷ اسفندماه است.

وی تصریح کرد: رویکرد این مواکب، فرهنگی و در راستای ترویج گفتمان و طرح قراردوازدهم است و دعوتنامه پیوستن به جمع مهدی یاوارن، توسط مبلغین توانمند و خوش بیان جهت آشنایی و جذب عمومی و دیگر برنامه‌های فرهنگی در دستور کار این مواکب قرار دارد.

برپایی مواکب قرار دوازدهم در سالروز میلاد حضرت ولی‌عصر(عج)


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.