ویژه برنامه‌های میلاد مهدی صاحب الزمان در شبکه‌های سیما

به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت منجی عالم، ویژه برنامه‌های جشن میلاد، از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.
چهارشنبه، 20 ارديبهشت 1396
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ویژه برنامه‌های میلاد مهدی صاحب الزمان در شبکه‌های سیما
 ویرایش عکس تیر 99

به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت منجی عالم، ویژه برنامه‌های جشن میلاد، از شبکه‌های سیما پخش می‌شود. 

 

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم ، ویژه برنامه‌های شبکه‌های سیما برای ایام جشن نیمه شعبان به این شرح است:
 

شبکه یک
 

در جشن نیمه شعبان که به تهیه کنندگی حسین فردرو و در گروه معارف شبکه یک تهیه شده است، هنرمندان، شاعران و خوانندگان محبوب کشور حضور دارند.
 

پخش تواشیح،گزارش‌های شاد مردمی و نماهنگ‌های عیدانه از دیگر بخش‌های جشن میلاد شبکه یک سیماست که بین دو خبر ساعت 19 و 21 از این شبکه پخش می‌شود.
 

شبکه دو
 

همزمان با سالروز خجسته میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) و برپایی جشن های نیمه شعبان در سراسر کشور، شبکه دو سیما نیز با تدارک ویژه برنامه هایی متعدد، میلاد منجی عالم بشریت را جشن می گیرد.
 

ویژه برنامه «اردیبهشتی» به مناسبت جشن ولادت قائم آل محمد (عج) با حضور کارشناسان و هنرمندان مختلف پنجشنبه ساعت 23:30 و جمعه ساعت 11:30 و 13:15 از شبکه دو سیما پخش می شود. مولودی خوانی حاج محمود کریمی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این ایام است که پنجشنبه و جمعه ساعت 20:00، 22:15 و 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
 

همچنین جشن مردمی «ماه شب چهارده» با اجرای شهرام شکیبا و محسن قره شیخلو و با حضور گسترده مردم جمعه ساعت 21:30 تقدیم مخاطبان شبکه دو سیما می شود.
 

این برنامه که می کوشد با تدارک آیتم‌های ویژه و شاد لحظه‌هایی به یادماندنی را برای خانواده‌های ایرانی رقم بزند، علاوه بر مولودی خوانی حمید قربانی میزبان هنرمندانی چون صابر خراسانی (شاعر)، امیر حسین آرمان (بازیگر سینما و تلویزیون) و میثم ابراهیمی (خواننده) و ... خواهد بود.
 

این برنامه ترکیبی در بخش های دیگر خود گفت و گو با خدیجه نیزاری؛ خیّر مدرسه ساز و صفا صفایی حافظ کل قرآن کریم را برای مخاطبان خود آماده پخش کرده که در کنار هنرآفرینی گروه نی و دف شورآفرینان، اجرای مسابقه و نماهنگ های ویژه عید نیمه شعبان تقدیم بینندگان خواهد شد.
 

پخش مستقیم برنامه «کوی محبت» از سامرا با حضور حجت الاسلام محسن کازرونی با محوریت پرداختن به فرهنگ انتظار، مهدویت و جشن مولود نیمه شعبان از دیگر برنامه های تولید شده ویژه این روز مبارک است که پنجشنبه 19:30 و 21:00 و جمعه ساعت 12:00 روانه آنتن می شود.
 

همچنین در کنار سایر ویژه برنامه های در نظر گرفته شده در این ایام خجسته، «محله گل و بلبل» پنجشنبه و جمعه ساعت 18:30، «یه گله جا» جمعه ساعت9:30 ، «با ما بیا» پنجشنبه و جمعه ساعت 14:00 و «مسابقه محله» پنجشنبه و جمعه ساعت 14:45 نیز با رویکردی شاد و متناسب با این ایام از شبکه دو سیما پخش می شود.
 

شبکه پنج
 

«تانیایش»،«عطر عاشقی»، «بهار انتظار» و.... عنوان ویژه برنامه های معارفی شبکه پنج سیماست که به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت امام عصر، حضرت مهدی (عج) دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ازاین شبکه پخش می شود.
 

برنامه ظهرگاهی «تانیایش» پنجشنبه 21 اردیبهشت، با دعوت از دکتر سید محسن میرباقری به موضوع بیان آیات قرآنی مرتبط با امام زمان (عج) می‌پردازد.
 

«بهشت اردیبهشت» عنوان ویژه برنامه زنده و ترکیبی شبکه پنج سیماست که به مناسبت ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی ( عج) دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت پنجشنبه 21 اردیبهشت، ساعت 20، پخش خواهد شد. دعوت از هنرمندان و چهره ها، میان برنامه های شاد و جذاب، وله های مناسبتی و.... از بخش های این ویژه برنامه است.
 

«بهشت اردیبهشت» با اجرای راحله امینیان و هیراد حاتمی، پنجشنبه 21 اردیبهشت، ساعت 20 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.  
 

برنامه زنده «عطر عاشقی» جمعه 22 اردیبهشت به صورت زنده و مستقیم از مسجد مقدس جمکران پخش می‌شود.
 

حجت الاسلام رضا محمدی کارشناس مذهبی با حضور در مسجد جمکران برای حاضران پیرامون موضوع «توجه به فضایل نیمه شعبان و اثرات آن» سخنرانی خواهد کرد و حاج عباس حیدرزاده مداح این مراسم است.
 

همچنین میان برنامه های بهار انتظار (3 کلاکت )، شاخه طوبی( 6 کلاکت) و وله‌های شعبانیه (9 کلاکت) در لابه لای برنامه های شبکه در شب و روز نیمه شعبان پخش می‌شود.


/117/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.