آموزش معاملات اسپات در صرافی توبیت

توبیت فارسی مرجعی برای معامله گرن ایرانی است تا در رابطه با قوانین در بخش های مختلف صرافی توبیت اطلاعات به دست آورند
3 ساعت و 45 دقیقه پیش
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
آموزش معاملات اسپات در صرافی توبیت
معامله در صرافی توبیت راهی برای شروع ترید در بازار مالی کریپتو کارنسی است. صرافی توبیت از 2 بازار پر طرفدار اسپات و فیوچرز پشتیبانی می کند و معاملات اسپات را با شرایط معاملاتی مناسب بدون نیاز به احراز هویت در دسترس ایرانیان قرار داده است.

معاملات اسپات در توبیت امکان هولد و نگه داری ارزهای دیجیتال را در این صرافی فراهم می کند و به ازای حجم معامله کارمزد کمی را دریافت می کند. اما برای اطلاع از شرایط دقیق معاملات اسپات تا آخر این بلاگ از نظارت همراه ما باشید.
 

معاملات اسپات چیست؟!

بازار اسپات (Spot) به معنای معامله خرید و کسب سود از افزایش قیمت یک دارایی است. با استفاده از بازار اسپات شما مستقیماً ارز دیجیتال را خریداری کرده و مالک آن می‌شوید و به راحتی پس از خرید، ارز دیجیتال به کیف پول شما در صرافی منتقل می‌شود. معاملات اسپات به صورت فوری یا در مدت کوتاهی انجام شده و این روش برای خرید و نگهداری طولانی مدت ارزهای دیجیتال مناسب است.

صرافی توبیت امکان معامله اسپات بدون نیاز به احراز هویت را برای معامله گران فراهم کرده است و تریدرها می توانند با استفاده از این نوع معامله از نوسان ارزها سود کسب کنند.

در معاملات اسپات، قیمت تعیین شده برای ارزها، قیمت فوری یا }اسپات{ نامیده می‌ شود و معامله بلافاصله یا در مدت زمان بسیار کوتاهی پس از بسته شدن قرارداد، تسویه خواهد شد. این سرعت و انعطاف‌ پذیری، معاملات اسپات را به گزینه ‌ای ایده ‌آل برای معامله ‌گرانی تبدیل می ‌کند که به دنبال استفاده از استراتژی‌ های معاملاتی روزانه و کسب سود از نوسانات بازار هستند

کارمزد معاملات اسپات در صرافی توبیت

در واقع، صرافی‌ ارز دیجیتال توبیت برای خرید و فروش کوتاه مدت و بلند مدت ارزها مناسب است و معامله گران می توانند کوین های خود را در توبیت هولد و نگه داری کنند.

صرافی توبیت با افزایش سطح کاربری، میزان کارمزدها را در همه بخش هایی همچون بازار اسپات و کپی تریدینگ کم می کند و کمیسیون در این صرافی بسیار مقرون به صرفه محاسبه می شود.

همچنین برخی صرافی ها برای نگهداری طولانی مدت ارزهای دیجیتال از معامله گران کارمزد می گیرند. اما توبیت بدون کمیسیون اضافی امکان نگهداری از ارزها را فراهم می کند.

میزان کمیسیون در بازار اسپات صرافی توبیت برای میکر و تیکر حدود 0.2% از حجم معامله محاسبه می شود. اما با افزایش حجم معاملات و افزایش میزان سرمایه واریزی می توانید این میزان کارمزد را نصف و بسیار کمتر کنید.
 

آموزش معاملات در توبیت فارسی

صرافی توبیت در سال 2020 تاسیس شده و اکنون در بیش از ۱۰۰ کشور جهان کاربر دارد. این صرافی احراز هویت را الزامی نمی‌داند؛ بنابراین کاربران ایرانی در معرض هیچ گونه خطری قرار نخواهند گرفت. همچنین، صرافی توبیت توجهی به آی پی کاربران ندارد؛ بنابراین کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند از این صرافی بدون نیاز به احراز هویت معامله کنند.

توبیت فارسی مرجعی برای معامله گرن ایرانی است تا در رابطه با قوانین در بخش های مختلف صرافی توبیت اطلاعات به دست آورند. از این رو آموزش کلیه بخش های صرافی را می توانید در توبیت فارسی مشاهده کنید. اما برای آموزش گام به گام و تصویری بازار اسپات و ثبت نام در این صرافی به وب سایت رسمی توبیت فارسی مراجعه کنید.


سخن پایانی

در ان مقاله با معامله اسپات در صرافی توبیت آشنا شدیم. صرافی توبیت امکانات متنوعی برای معامله ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد که برای سطوح مختلف تجربه کاربران (از مبتدی تا حرفه‌ای) طراحی شده است. بنابراین، اگر تصمیم به نگهداری ارزهای دیجیتال را دارید، از پلتفرم‌های معتبر و دارای سابقه امنیتی خوبی همچون توبیت استفاده کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما