برگزاری کنسرت "سال" در برج میلاد

کنسرت "سال" ارکستر بزرگ به سرپرستی و آهنگسازی بهنام ابطحی از 10 مهر ماه به مدت 2 شب در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.بهنام ابطحی با اعلام این خبر گفت : ما قرار بود این برنامه را تیر ماه امسال به روی صحنه ببریم که بنا به دلایلی به تاخیر افتاد و امیدواریم این بار کنسرت ارکستر بزرگ طبق برنامه برگزار شود. ..
سه‌شنبه، 10 شهريور 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برگزاری کنسرت "سال" در برج میلاد
ویرایش عکس تیر 99

کنسرت "سال" ارکستر بزرگ به سرپرستی و آهنگسازی بهنام ابطحی از 10 مهر ماه به مدت 2 شب در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.
مهر: کنسرت "سال" ارکستر بزرگ به سرپرستی و آهنگسازی بهنام ابطحی از 10 مهر ماه به مدت 2 شب در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.
 
بهنام ابطحی با اعلام این خبر گفت : ما قرار بود این برنامه را تیر ماه امسال به روی صحنه ببریم که بنا به دلایلی به تاخیر افتاد و امیدواریم این بار کنسرت ارکستر بزرگ طبق برنامه برگزار شود. 
  
وی در ادامه افزود: همزمان با اجرای این کنسرت، آلبوم "سال" نیز که شامل قطعات همین اجرا است رونمایی و راهی بازار خواهد شد. کار آهنگسازی و تنظیم قطعات این کنسرت نیز که با عنوان کنسرت"سال" روی صحنه می رود توسط خودم صورت گرفته است.
یاد آور می شود این کنسرت به موسیقی بی کلام تلفیقی اختصاص دارد و بیشتر اعضای ارکستراز نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران هستند و دلیل نامگذاری این کنسرت با عنوان کنسرت سال این بوده که هر یک از12 قطعه این اجرا به نام یکی از ماه های سال نامگذاری شده است.

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما