واکنش روح الامینی به رفتار حامیان موسوی

دکتر سیدحسن اعتمادزاده رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی که خود از نزدیک شاهد اعتراض و مقابله او با آشوبگران بوده، در نامه ای خطاب به دکتر روح الامینی از این حرکت او تقدیر کرده است. رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی در نامه خود آورده است که "تلخی صحنه های حرکت مشتی عناصر رجاله و فتنه جو و بیگانه با فرهنگ عاشورایی ملت مسلمان ایران، هر چند کوتاه، با دیدن حضور شما در متن حرکت ....
سه‌شنبه، 8 دی 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
واکنش روح الامینی به رفتار حامیان موسوی

 
او که در حضور رهبر معظم انقلاب از این گونه سوءاستفاده های سیاسی ابراز ناراحتی کرده است، دیروز با حضور در جمع مردم عزادار شهر تهران به مقابله با آشوبگران و هتاکان به مقدسات پرداخت.به گزارش راسخون به نقل از شبکه ایران، دکتر محسن روح الامینی رئیس انستیتو پاستور ایران که طی پنج ماه گذشته شاهد سوء استفاده سیاسی رسانه های ضد ایرانی و فتنه گران داخلی از ضایعه از دست دادن فرزندش برای تحریک احساسات و احیای آشوبها بوده است، در جدیدترین اقدام به مقابله به هتاکی فتنه گران دست زد.
 
او که در حضور رهبر معظم انقلاب از این سوءاستفاده های سیاسی ابراز ناراحتی کرده است، دیروز با حضور در جمع مردم عزادار شهر تهران به مقابله با آشوبگران و هتاکان به مقدسات پرداخت.
 
دکتر سیدحسن اعتمادزاده رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی که خود از نزدیک شاهد اعتراض و مقابله او با آشوبگران بوده، در نامه ای خطاب به دکتر روح الامینی از این حرکت او تقدیر کرده است.
 
به گزارش کیهان، رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی در نامه خود آورده است که "تلخی صحنه های حرکت مشتی عناصر رجاله و فتنه جو و بیگانه با فرهنگ عاشورایی ملت مسلمان ایران، هر چند کوتاه، با دیدن حضور شما در متن حرکت خودجوش و اعتراض عزاداران حسینی، تا اندازه ای از خاطرم زدوده شده است."
 
اعتمادزاده در ادامه نوشته است که "در حضور آقا، چه رسا گفتی که هدفت رسیدن به حقیقت است و حق آنهم زیر سایه ولایت و رهبری و تا به آخر هم در این راه ایستاده ای و از رهبری نظام هم جدایی نداری و پیرو امر ایشانی. برادرم همچنان در صف ولایتمداری استوار بمان. بر هر گامت بوسه ای باید که هر حضورت رسوایی بیشتر و افزونتری را به جبهه ناکثین و مارقین و قاسطین انقلاب به همراه دارد."
 
 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.