بازی در کنار همسرم را بیشتر می‌پسندم

محمود پاک‌نیت متولد 1331 کازرون است. وی از سال 1348 بازیگری را در تئاتر آغاز کرد.
شنبه، 26 تير 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بازی در کنار همسرم را بیشتر می‌پسندم
راسخون: از سال 67 به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون پرداخت و موفق به اخذ درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. پاک‌نیت، همسر مهوش صبرکن(بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) است. وی با مجموعه پرطرفدار «روزی روزگاری» و بازی ویژه‌اش به محبوبیت دست‌ یافت و پس از آن با مجموعه «پدرسالار» و «پس از باران» به شهرت رسید. با اینکه او از سینما شروع کرد، اما نقش‌آفرینی‌اش در سریال «یوسف پیامبر» و ایفای نقش حضرت یعقوب پیامبر، همه او را به عنوان یک بازیگر تلویزیونی می‌شناسند.
آقای پاک‌نیت! در حال حاضر مشغول چه کاری هستید؟
سریالی به نام «اوسنه پادشاهی» که من شخصیت پادشاه را دارم که نقش اصلی این سریال نیز به شمار می‌رود را کار می‌کنم.
همسرتان خانم مهوش صبرکن هم در این کار حضور دارند؟
بله. ایشان نقش همسر پادشاه را در سریال ایفا می‌کنند.
فکر می‌کنید رابطه خانوادگی شما تا چه حد در ایفای نقش‌هایتان در سریال یا فیلم‌هایی که به عنوان زن و شوهر بازی می‌کنید، کمک می‌کند؟
به هر حال چون ما شناخت بیشتری نسبت به هم داریم، می‌توانیم بهتر نقش مکمل یکدیگر را بازی کنیم نسبت به دو بازیگری که هیچ شناختی از هم ندارند و فقط در حین کار با هم آشنا می‌‌شوند.
در بیشتر آثاری که شما بازی می‌کنید خانم صبرکن نیز حضور دارند، این انتخاب بر عهده کارگردان کار بوده یا خود شما پیشنهاد بازی همسرتان را می‌دهید؟
همه کارهای من و خانم صبرکن با هم نیست، ولی در بعضی از فیلم یا سریال‌هایی که با هم بازی کردیم، این هماهنگی به انتخاب کارگردان یا تهیه‌کننده اثر بوده است.
چه فیلم یا سریالی را آماده پخش دارید؟
بعد از ماه رمضان سریال «قتل در ساختمان 85»‌کاری از آقای مهدی فخیم‌زاده را در دست پخش دارم، فیلم سینمایی ملک سلیمان نیز در پاییز اکران خواهد شد.
 
1002
منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.