در قالبی جدید و بعد از هفده سال

اینانلو مستند «با طبیعت» را برای شبکه مستند می‌سازد

محمدعلی اینانلو مجموعه مستند «با طبیعت» را برای پخش از شبکه مستند سیما آماده می‌کند.
يکشنبه، 30 مرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اینانلو مستند «با طبیعت» را برای شبکه مستند می‌سازد

راسخون :  نزدیک به هفده سال پیش برنامه‌ای با عنوان «با طبیعت» به تهیه‌کنندگی «جواد آتش‌افروز» از شبکه دو سیما پخش می‌شد، این برنامه که اجرای آن به عهده «اسماعیل میر فخرایی» بود و کارگردانی و همچنین اجرای خارج از استودیو آن را هم «محمدعلی اینانلو» بر عهده داشت، در زمان پخش با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شد و با نظر منتقدان به عنوان بهترین برنامه تلویزیونی سال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حالا بعد از هفده سال و این بار در قالبی جدید «با طبیعت» از شبکه مستند سیما به روی آنتن خواهد رفت.
«محمدعلی اینانلو» که تهیه‌کنندگی و کارگردانی سری جدید این مجموعه را بر عهده دارد، در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه مستند سیما ضمن اعلام این خبر افزود: این برنامه با توجه به پیشرفت امکانات جدید تصویری و صوتی این بار با کیفیت بهتری به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.
وی بخش‌های متنوع این برنامه را شامل بررسی مکان‌های دیدنی طبیعی ایران و گونه‌های حیات وحش بخصوص گونه‌های در حال انقراض، پرداختن به مسائل منابع طبیعی و جنگل‌ها و هم چنین معرفی مناطق طبیعی ایران که تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست هستند برشمرد و اضافه کرد که علاوه بر این بخش‌ها این بار مخاطبان شاهد بخش جدید و جالبی با عنوان «آماتورها» در برنامه «با طبیعت» خواهند بود.
اینانلو درباره بخش «آماتورها» این‌گونه توضیح داد که: از آن جا که در مناطق مختلف ایران همیشه تعدادی از مردم از جمله محیط بانان، شکارچی‌ها، دانشجوها و حتی مردم محلی با دوربین‌های غیرحرفه‌ای از وقایع طبیعی و زیست محیطی و حیات وحش، فیلم و عکس تهیه می‌کنند. این برنامه از همه دعوت می‌کند تا عکس‌ها و فیلم‌های خود را به شبکه مستند سیما، برنامه «با طبیعت» ارسال کنند. این برنامه ضمن پخش آثار برگزیده ارسالی، هر ماه نیز به سه نفر از برترین‌ها جوایزی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری اهدا خواهد کرد و هر ساله نیز شبکه مستند سیما با همراهی این برنامه جشنواره‌ای از فیلم‌ها و عکس‌های مستند ایران برگزار کرده و در این جشنواره به برگزیدگان برنامه جوایزیی اهدا خواهد شد.
«محمدعلی اینانلو» همچنین درباره اجرای برنامه اضافه کرد که بعد از بازگشت میرفخرایی از مسافرت به احتمال زیاد اجرای برنامه را به عهده خواهد داشت اما در حال حاضر اجرای هر دو بخش داخلی و بخش همراه با طبیعت این برنامه را شخصا به عهده دارد.
«با طبیعت» بعد از ماه مبارک رمضان هر هفته به مدت 45 دقیقه از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

999

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط