معاون تهذیب حوزه‌های علمیه

برنامه‌های قرآنی ویژه خانواده‌های طلاب برگزار می‌‌شود

حجت الاسلام حسینخانی معاون تهذیب حوزه‌های علمیه از اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی برای خانواده‌های طلاب و روحانیون خبر داد.
چهارشنبه، 3 خرداد 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برنامه‌های قرآنی ویژه خانواده‌های طلاب برگزار می‌‌شود

ویرایش عکس شهریور 99

راسخون :
معاون تهذیب حوزه‌های علمیه از اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی برای خانواده‌های طلاب و روحانیون خبر داد. 
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی حسینخانی، امروز در دومین نشست مدیران استانی و معاونین ستادی حوزه‌های علمیه که در اردوگاه یاوران حضرت مهدی (عج) قم برگزار شد با تشریح  برنامه‌های این معاونت برای خانواده‌های طلاب، گفت: اداره مشاوره معاونت تهذیب، برنامه‌های مشاوره‌ای را به طلاب و خانواده‌های آنان ارایه می‌دهد و در این راستا نیز مقطع سطح سه مشاوره اسلامی در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری برنامه کارگاهی «پیوند آسمانی» ویژه همسران طلاب اظهار داشت: طلاب پس از دریافت مشاوره‌های لازم پیرامون انتخاب همسر، همزمان با شروع زندگی، با شرکت در کارگاه پیوند آسمانی که در طول سه روز برگزار می‌‌شود، آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.
معاون تهذیب حوزه‌های علمیه همچنین به برگزاری نشست‌های معارف اسلامی ویژه خانواده‌های طلاب اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‌های قرآنی گسترده‌ای برای طلاب و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود و امسال بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی توسعه فعالیت‌های قرآنی،  بودجه‌ای برای فعالیت‌های قرآنی حوزه در نظر گرفته شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینخانی همچنین به فعالیت‌های مرکز قرآن و عترت حوزه‌های علمیه اشاره کرد و افزود: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای در دومین گردهمایی معاونان تهذیب کشور برگزاری فعالیت‌های قرآنی، راه‌اندازی دارالقران و... در شهرستان‌ها به معاونان تهذیب حوزه‌‌های سراسر کشور واگذار می‌‌شود./7432

 

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.