قائم مقام وزیر ارشاد :بشریت را با زیبایی های قرآن آشنا کنیم

رئیس مرکزهماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشورگفت: ما وظیفه داریم علاوه بر آموزش مفاهیم قرآن، عقل ها و قلب های بشریت را از زیبایی های قرآن لبریز و آنان را با مفاهیم بلند آن آشنا کنیم.
پنجشنبه، 4 خرداد 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
  قائم مقام وزیر ارشاد :بشریت را با زیبایی های قرآن آشنا کنیم

راسخون : رئیس مرکزهماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشورگفت: ما وظیفه داریم علاوه بر آموزش مفاهیم قرآن، عقل ها و قلب های بشریت را از زیبایی های قرآن لبریز و آنان را با مفاهیم بلند آن آشنا کنیم.  

 به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی، شامگاه روز گذشته در همایش بزرگ تجلیل از فعالان قرآنی استان قم که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، در سخنانی گفت: انبیاء معلم بودند و هر کس که به هر طریق زیبایی های قرآن را بیاموزد و معرفی کند، یک معلم است و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: وظیفه ما این است که علاوه بر آموزش مفاهیم قرآن، عقل ها و قلب های بشریت را از زیبایی های قرآن لبریز و آنان را با مفاهیم بلند آن آشنا کنیم.
وی با بیان این که تنها حفظ قرآن کافی نیست، بلکه باید محفوظات با قلب و جوارح انسان همراه باشد، ادامه داد: از ویژگی های قرآن کریم، حضور شفابخش روحانی، عرفانی و جسمانی است و ما ستایشگر معلمی هستیم که سه اصل مفاهیم، ایمان و عمل را با همدیگر آموزش دهد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی عنوان کرد: با توجه به این که قم مرکز نشر معارف دینی است و ظرفیت ها و ذخائر عظیمی در خود دارد، نیازمند توجه و حمایت ویژه ای است
رئیس مرکزهماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور، همچنین از تخصیص دو برابری اعتبارات مؤسسات قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نسبت به سال گذشته خبر داد.
قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآنی در پایان گفت: افتخار ما این است که خدمتگزار فعالان و سنگربانان قرآن کریم باشیم و تلاش خواهیم کرد تا ذره ای از حقوق این عزیزان تضییع نشود./7432

 


 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

 

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.