برای رالی ایرانی

حضور سحر قریشی در مسابقه رالی قطعی شد

سحر قریشی بازیگر تلویزیون و سینما برای حضور در مسابقه «رالی ایرانی» به کارگردانی آرش معیریان قرارداد بست
دوشنبه، 6 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حضور سحر قریشی در مسابقه رالی قطعی شد

ویرایش عکس آذرماه 98

سحر قریشی بازیگر تلویزیون و سینما برای حضور در مسابقه «رالی ایرانی» به کارگردانی آرش معیریان قرارداد بست.

به گزارش راسخون به نقل از خبرآنلاین‌ «رالی ایرانی» یک فیلم ـ مسابقه  است که برای اولین بار در سینمای ایران و برای نمایش خانگی ساخته می‌شود.

 آرش معیریان برای کارگردانی این کار یک فیلمنامه دقیق دارد که بازیگران تنها از 50 درصد آن مطلع می‌شوند و بنابراین دائما در شرایط ‌پیش‌بینی نشده قرار می‌گیرند که باید در آن به تصمیم برسند و فی‌البداهه با یکدیگر رقابت می‌کنند. گروه بزرگ تولید و کارگردانی از هفته‌ها پیش از شروع رالی، همه شرایط را آماده می‌کنند و جای دوربین‌ها را پیدا می‌کنند و با در نظر گرفتن همه احتمالات و تصمیمات غیر مترقبه بازیگران، صحنه را آماده می‌کنند.

 همچنین تعدد لوکیشن در این فیلم-مسابقه زیاد است به نحوی که تنها یک لوکیشن داخلی وجود دارد و باقی لوکیشن‌ها از تهران شروع می‌شود و  تصویربرداری تا جاده‌ها، ترمینال، راه‌آهن و در نهایت شمال کشور ادامه پیدا می‌کند.

 ویژگی‌ مسابقه «رالی ایرانی» این است که همزمان توسط 10 دوربین تصویربرداری می‌شود و یک دوربین اصلی همه‌ گروه‌ها را رصد می‌کند. بازیگران از وسائل مختلف از جمله هواپیماهای فوق سبک، قطار و قایق استفاده می‌کنند و مجبور می‌شوند غواصی و یا اسب سواری کنند. مجری مسابقه که یک بازیگر سینماست با تکنیک و ابزار خاص ارتباطی موقعیت همه بازیگران را در مسیر طولانی می‌بیند.

 بازیگرانی که برای مسابقه «رالی ایرانی» انتخاب می‌شوند باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند همچون جوان و خلاق بودن؛ البته برخی شخصیت‌های سوپراستار نیز در این مسابقه حضور دارند. همچنین این بازیگران باید توانایی انجام مراحل سخت را داشته باشند و برابری بین زن و مرد به لحاظ جسمی نیز برای انجام این مسابقه اهمیت دارد.
 در مرحله پیش تولید تاکنون با 74 بازیگر صحبت شده است و قرارداد 10 بازیگر بسته شده است. یکی از این بازیگران سحر قریشی است که قرارداد او دوشنبه ششم شهریور بسته شد. اسامی دیگر بازیگر نیز به زودی اعلام می‌شود.
 «رالی ایرانی» شهریور‌ماه برای نمایش خانگی کلید می‌خورد. در این فیلم ـ مسابقه ، سه گروه بازیگران انتخاب می‌شوند و مسابقه را در سه شبانه‌روز به اتمام می‌رسانند./

حضور سحر قریشی در مسابقه رالی قطعی شد

حضور سحر قریشی در مسابقه رالی قطعی شد

حضور سحر قریشی در مسابقه رالی قطعی شد



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.