پرونده رینالدو تا سه روز مهلت بسته شدن دارد / برهانی از ترکیب استقلال دور شد

اعضای تیم استقلال با مشکلات مالی بسیار دست و پنجه نرم می کنند و در این میان مشکلات مربوط به پرونده رینالدو از دیگر اتفاقات اخیر، مهم تر و پر حاشیه تر است و آبی ها برای حل مشکل وی فرصت کمی دارند.
شنبه، 21 بهمن 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پرونده رینالدو تا سه روز مهلت بسته شدن دارد / برهانی از ترکیب استقلال دور شد

اعضای تیم استقلال با مشکلات مالی بسیار دست و پنجه نرم می کنند و در این میان مشکلات مربوط به پرونده رینالدو از دیگر اتفاقات اخیر، مهم تر و پر حاشیه تر است و آبی ها برای حل مشکل وی فرصت کمی دارند.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرایط مالی تیم استقلال ایده آل نیست و این موضوع عاملی است که اعضای این تیم در خصوص پرداخت پول برخی نفرات دچار مشکلات جدی شدند و این موضوع عاملی است که اعضای تیم استقلال در این خصوص با اوضاع و شرایط خاص روبرو هستند و تلاش می کنند که هر چه سریعتر این مشکل را حل و فصل کنند اما این اتفاق رخ نداده است و اعضای تیم استقلال در این خصوص دچار مشکلاتی هستند که شرایط را برای اعضای این تیم تغییر داده است زیرا آبی ها تا به حال با مشکلی به سختی پرونده رینالدو روبرو نشدند و این موضوع برای اعضای این تیم مشکلات بسیار زیادی را به همراه داشته است.

مسائل مالی هنوز حل نشده است اما آبی ها قول دادند این مشکل را تا سه روز آینده حل و فصل کنند این اتفاق قرار است به زودی رخ دهد اما فرصت آبی ها تا سه روز دیگر پا برجاست و اگر این اتفاق رخ ندهد آبی ها با مشکلات بسیار زیادی روبرو می شوند و مشکلات اجازه نمی دهد که اعضای این تیم برای ادامه لیگ با اوضاعی ایده آل پیش بروند.
 
گفتنی است، استقلال تا سه روز دیگر باید این پرونده را بسته و در این خصوص بحثی را مطرح و عنوان نکند اما این در حالی است که شرایط برای این تیم به گونه ای متفاوت پیش می رود و مشکلات مالی اجازه این اتفاق را از اعضای مسئول تیم استقلال گرفته است تا این تیم برای رسیدن به شرایط دلخواه و ایده آل خود دچار استرس و فشار فراوان شود.

رینالدو در خصوص دریافت پولش از استقلال اصرار فراوان به رسیدگی پرونده از سوی مسئولین در فیفا دارد اما این در حالی است که آبی ها در این خصوص اقدامات لازم را انجام دادند اما سرانجام درستی را به دنبال نداشتند و این شرایط باعث این است که مشکلات برای اعضای این تیم بزرگ تر از قبل شود حتی زمانی که مسئولین مدعی می شوند مشکلات ادامه دار نیست و به زودی به اتمام می رسد مشخص می شود که وضعیت به گونه ای است که حتی اعضای مسئول تیم نیز راضی نیستند.اما نمی توانند اقداماتی را انجام دهند زیرا از هر راهی در این خصوص استفاده کردند اما تا به حال نتیجه ای را در پی نداشته است.
 
 برهانی از ترکیب استقلال دور شد
 
آرش برهانی مهاجم تیم استقلال با اوضاعی خاص تمرینات خود را در این تیم دنبال می کند وی این بار نیز در فهرست کارلوس کی روش جایی نداشت و با اینکه به عنوان گل زن ترین بازیکن تاریخ استقلال معرفی شده است، اما سرمربی تیم ملی به این موضوع توجهی ندارد و این موضوع روحیه وی را با افت روبه رو کرده است.
 
بر اساس این گزارش: در فهرست قبلی تیم ملی تصور حضور نام این بازیکن می رفت اما این اتفاق رخ نداد و شرایط طوری پیش رفت که برهانی امیدوار به فهرست بعدی بود اما این اتفاق در فهرست بعدی نیز تکرار نشد و مهاجم تیم استقلال به مربیان تیمش اعلام کرد که برای حضور در تیم ملی با اوضاع فعلی نباید خیلی امیدوار باشد زیرا این اتفاق برای وی خوشایند نیست و مربیان تیم ملی به وی اعتقاد خاصی ندارند و این موضوع در عملکرد وی تاثیر گذار است.

گفتنی است: آرش برهانی، در استقلال نیز شرایط ایده آلی ندارد و از ترکیب اصلی دور است، از طرفی این موضوع به عدم حضورش در تیم ملی ربط داده شده است و اگر برهانی در ترکیب ثابت استقلال بازی می کرد این شرایط برای این بازیکن رخ نمی داد و مهاجم استقلال می توانست در تیم ملی حضور یابد و دیگر اعضای تیم ملی را همراهی کند، اما در حال حاضر وی از تیم ملی دور است و حتی برای حضور در ترکیب استقلال نیز شانس زیادی ندارد و از ترکیب اصلی استقلال نیز دور شده است.
 
انتخاب از سرخابی ها برای سرمربیگری جوانان جایز نیست
 
 اعضای مسئول در کمیته تیم ملی جوانان در پی آن هستند که سرمربی جوانان را سریعتر اعلام و معرفی کنند و در این میان حواشی بسیاری برای انتخاب مربی بوجود آمده است که اکثر این حواشی مربوط به حضور مربی پرسپولیس و یا استقلال در تیم جوانان است.
 
بر اساس این گزارش:  میر شاد ماجدی نام صمد مرفاوی را در لیست خود قرار داد اما به دلیل مشکلاتی که ایجاد شد و حرف و حدیث های عنوان شده، این موضوع تا حدودی منتفی شد و بحث در خصوص دیگر گزینه ها عنوان شد، که قرار است مورد بررسی کامل قرار بگیرد.
 
عنوان شده است که بحث حضور چند گزینه قرمز در تیم ملی جوانان بیان شد، اما این موضوع نیز به مانند حضور استقلالی ها منتفی اعلام شده است زیرا برخی معتقدند که حضور پرسپولیسی ها نیز به مانند آبی ها در تیم جوانان جایز نیست و اعضای مسئول باید سرمربی جوانان را در بین گزینه های دیگر بررسی کنند زیرا شرایط دیگر مربیان که در هیچ یک از این دو تیم حضور نداشتند ایده آل تر از مربیان استقلال و پرسپولیس است و به دلیل مسئولیتی که میر شاد ماجدی در کمیته داوری دارد باید وی سرمربی را برگزیند.
 
همچنین شایعاتی ایجاد می شود که در صورت حضور مربی بی طرف شده و این مسائل و مشکلات ایجاد نمی شود و حرف و حدیثی نیز به دنبال کمیته جوانان نیست.


تماس چند لژیونر با رحمتی: تصمیمت به همه شوک وارد کرد

مهدی رحمتی دروازبان استقلال از تیم ملی کنار رفته است تا راه را برای دیگر نفرات در تیم ملی باز کند تا آن ها شانس خود را امتحان کنند.
 
براساس این گزارش، اعضای تیم ملی در غیاب رحمتی 5 گل وارد دروازه لبنان کردند تا مشخص شود که در حال حاضر مشکلی در تیم ملی وجود ندارد و همه چیز به بازی های بعدی موکول شد تا میزان آمادگی دروازبان جدید تیم ملی مشخص شود.
 
از طرفی چند بازیکن لژیونر تیم ملی و حتی دوستان و بازیکنان استقلال که در خارج از ایران توپ می زنند با رحمتی تماس گرفتند و از تصمیم وی ابزار تعجب کردند.
 
 تیموریان، زندی و چند بازیکن دورگه تیم ملی پس از شنیدن این خبر بسیار شوکه شدند و پس از تماس با این دروازبان دریافتند که وی در این خصوص تصمیم گیری کرده است و در حال حاضر نیز قصد ندارد در این مورد تغییری ایجاد کند.
 
شایان ذکر است، رحمتی به تمام دوستانش اعلام کرد که در حال حاضر قصد ندارد وارد حاشیه شود و هیچ حرفی را عنوان و مطرح نمی کند تا در این مورد بحث ها به پایان برسد؛ همچنین در این خصوص رحمتی از دوستانش نیز درخواست کرده است که بحث را به اتمام برسانند و موضوع حضور وی در تیم ملی را فراموش کنند تا زمان بررسی اوضاع فرا برسد و آن زمان است که همه چیز مشخص می شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.